اخبار بازی

واکنش سازنده اصلی سونیک به طرح‌های لو رفته فیلم Sonic the Hedgehog

واکنش سازنده اصلی سونیک به طرح‌های لو رفته فیلم Sonic the Hedgehog

وی جی مگ: روز گذشته طرح‌هایی از شخصیت سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog لو رفت که با واکنش‌های منفی مخاطب‌ها همراه شد. طرح‌هایی که نشان دهنده وضعیت بصری کاملا متفاوت و البته وحشتناک سونیک بودند و حالا با واکنش سازنده اصلی سونیک همراه شده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، یوجی ناکا که برای مدت‌ها به عنوان رئیس استودیو Sonic Team شناخته می‌شد و برنامه‌نویس اصلی قسمت اول مجموعه بازی‌های Sonic the Hedgehog نیز به شمار می‌رود در توئیتر به طرح‌های لو رفته فیلم Sonic the Hedgehog واکنش نشان داده و البته همان‌طور که انتظار داشتید آنها را به شدت ضعیف معرفی کرده.

ناکا در توئیت خود نوشته :«طرح‌های سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog به جای انتشار رسمی، لو رفت. من فکر می‌کنم این بخشی از استراتژی سازندگان فیلم بوده تا واکنش‌های اولیه مخاطب‌ها را ارزیابی کنند که منفی بود. واکنش منفی که می‌تواند به چهره سونیک و ارزش‌های این مجموعه ضربه زده و تاثیر منفی روی آن داشته باشد. از طرفی ممکن است این طرح‌ها تقلبی و از سوی طرفدارها طراحی شده باشند با این حال امیدوار هستم که حداقل دستکش‌های سونیک را به این شخصیت اضافه کنند. بسیار متعجبم که دست‌های سونیک همانند دستکش‌هایش سفید است.»

جالب است بدانید در ادامه ناکا طرح اصلاح شده یکی از طرفدارها از سونیک را در توئیتر بازنشر کرده که اتفاقا واکنش‌های مثبتی را نیز به همراه داشته.

واکنش سازنده اصلی سونیک به طرح‌های لو رفته فیلم Sonic the Hedgehog 1

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 12 =