اخبار بازی

واکنش سازندگان بازی DOOM به فیلم DOOM: Annihilation

واکنش سازندگان بازی DOOM به فیلم DOOM: Annihilation

وی جی مگ: روز گذشته اولین اطلاعات به همراه تریلر و تصاویر فیلم DOOM: Annihilation که توسط کمپانی Universal تولید می‌شود منتشر شد. اگرچه این فیلم با بودجه‌ای محدود در حال ساخت قرار دارد اما در تریلر آن کمتر نشانه‌ای از هویت مجموعه DOOM به چشم می‌خورد. به طوری که حتی واکنش سازندگان بازی DOOM به این فیلم نشان می‌دهد آن‌ها نیز رضایت چندانی از آن ندارند.

به گزارش وی جی مگ، تنها مدتی بعد از به اشتراک گذاشته شدن اطلاعات و تریلر فیلم DOOM: Annihilation کاربری در توییتر نظر استودیو id Software و اکانت رسمی بازی را در خصوص این فیلم جویا شد. واکنش سازندگان بازی DOOM نیز بدین شرح بود که «ما هیچ گونه مشارکتی برای تولید این فیلم نداریم». امری که اگرچه Annihilation را به طور تمام و کمال زیر سوال نمی‌برد اما نشان می‌دهد آن‌ها نیز دل خوشی از این فیلم ندارند.

باید توجه کرد هم‌اکنون استودیو id Software در حال کار روی بازی DOOM Eternal بوده که قرار است در سال جاری عرضه شود. مسلم است سازندگان بازی آن چنان دوست ندارند ساخته مورد انتظار خود را در کنار فیلمی که امید زیادی به کیفیت آن وجود ندارد منتشر کنند و از این بابت هم نمی‌توان آن‌ها مورد سرزنش قرار داد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − یک =