اخبار بازی

واکنش سازندگان Halo Infinite به شایعه بتل رویال

واکنش سازندگان Halo Infinite به شایعه بتل رویال

وی جی مگ: چند روز پیش یکی از اینسایدرهای Xbox یعنی برد سمز مدعی شده بود بازی Halo Infinite در هنگام انتشار دارای بخش بتل رویال خواهد بود. این مورد که خلاف گفته‌های استودیو 343Industries در گذشته به شمار می‌رفت حرف و حدیث‌های یسیاری را از سوی طرفداران Halo به همراه داشت و به دنبال آن نیز طبیعتا واکنش سازندگان Halo Infinite به سوی این مسئله برانگیخته شد.

به گزارش وی جی مگ، فرانک اکانر مدیر تولید این مجموعه از استودیو 343Industries در پاسخ به اظهارات و ادعاهای ضورت گرفته، اگرچه وجود بخش بتل رویال در Halo Infinite را تکذیب کرد اما اظهار کرد ممکن است چیزی شبیه به این بخش در بازی وجود داشته باشد. «ما نمی‌توانیم تا هنگام انتشار راجع به محتویات بازی صحبت کنیم. من ویدئو مربوط به گزارش برد سمز را مشاهده نکردم اما اگر سوتفاهمی پیش نیامده باشد Halo Infinite چیزی به عنوان بتل رویال نخواهد داشت. شما می‌توانید حتی همین حالا نیز بخش بتل رویال خود را درون Forge بسازید اما این یک بخش بازی بوده و ژانر محسوب نمی‌شود.»

«از نظر من تمامی مواردی که هم‌اکنون در بازار هم وجود دارند با هم تفاوت‌های دارند. برای مثال هر کدام از دو بازی Apex Legends و Fortnite در ساختار خود روی موارد مختلفی تمرکز دارند. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این بخش در بازی خود نداریم اما شاید در آینده نوعی از بتل رویال به عنوان محتوای اضافه در Halo Infinite پیاده‌سازی شود.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + نه =