اخبار بازی

واکنش سازندگان We Happy Few به ممنوعیت این بازی

واکنش سازندگان We Happy Few به ممنوعیت این بازی

وی جی مگ: بازی We Happy Few عنوانی است که ترسی از نمایش یک جامعه فاسد و موضوعات جنجالی جاری در آن ندارد. مواردی چون خشونت، کنترل ذهن و نمایش آشکار مواد مخدر. حال به دلیل محتویات اشاره شده، سازمان رده‌بندی استرالیا تصمیم به ممنوع کردن این بازی نموده است. تصمیمی که واکنش سازندگان We Happy Few از استودیو Compulsion Games را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، ماجرا از جایی شروع شد که که سازمان رده‌بندی سنی استرالیا از رده‌بندی این اثر سر باز زد. این بدین معنی است که We Happy Few اجازه نشر در این کشور را به دلیل محتویات مصرف مواد مخدر نخواهد داشت. این خبر موجب ناامید بسیاری گشت. مخصوصا با توجه به این موضوع که درون مایه اصلی بازی نمایش مصرف نوعی ماده مخدر است که باعث می‌شود نوعی ارتباط بردگی بین شهروندان و افرادی قدرتمند جامعه به وجود بیاید. خوشبختانه موضوع مورد بحث واکنش سازندگان We Happy Few را به دنبال داشته. استودیو Compulsion Games در بلاگ رسمی خود با چنین بیانیه‌ای اظهار کرد:

«همان‌طور که تاکنون بسیاری از شما متوجه این موضوع شده‌اید، سازمان رده‌بندی استرالیا تصمیم گرفته که We Happy Few را ممنوع کرده و از فروش این اثر در کشور خود جلوگیری کند. ما در حال پیگیری این موضوع بوده و به دنبال این هستیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاوریم.

خطاب به همه طرفداران استرالیایی، ما نامیدی شما را درک کرده و آن را منعکس خواهیم کرد. ما تلاش می‌کنیم تا با سازمان رده‌بندی سنی استرالیا مذاکره کرده و راهی برای این مشکل پیدا کنیم. اما اگر دولت بخواهد موضع خود را در این باره حفظ کند ما مطمئن خواهیم شد که پول شما پس داده شود و سعی می‌کنیم با حامیان کیک‌استارتر مشارکت کنیم تا برخی از امور حل شوند. بسیار سپاس‌گزار خواهیم شد که قبل از انجام هر کاری، به ما مقداری زمان بدهید.»

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × چهار =