اخبار بازی

واکنش منفی کاربران به Dota 2 در Steam به خاطر عرضه نشدن Half-Life 3

واکنش منفی کاربران به Dota 2 در Steam به خاطر عرضه نشدن Half-Life 3

چند روز پیش بود که یکی از نویسندگان سابق Valve پیش درآمدی بر داستان Half-Life 2 Episode 3 را منتشر کرد. این نویسنده در سال گذشته Valve را ترک کرده و بسیار بعید به نظر می‌رسد که این شرکت قصد ساخت ادامه Half-Life و یا حتی Episode 3 را داشته باشد.

این خبر گیمر‌ها را به یاد غیبت طولانی مدت Half-Life و گردون فریمن انداخته است و حالا آنها بسیار از دست Valve عصبانی هستند. آنها عصبانیت خود را بر سر بازی دیگر Valve یعنی Dota 2 خالی کرده‌اند. در چند روز گذشته تعداد بسیار زیادی نقد منفی برای Dota 2 منتشر شده است که امتیاز کاربری این بازی را به شدت کاهش داده است. در این بین گیمر‌ها نظرات بسیار جالبی برای عرضه نشدن Half-Life 3 دارند. یکی از کاربران نوشت:« Valve تصمیم گرفته که Dota 2 و CS:GO ارزش بسیار بیشتری نسبت به Half-Life دارند.» فردی دیگر در کامنت خود نوشته:« شرکت Valve باعث نابود شدن Half-life و Counter Strike شده.»

همانطور که قابل پیش‌بینی است از این دست پست‌های منفی بر ضد Valve و Dota 2 در چند روز گذشته بسیار زیاد شده‌اند. باید دید که آیا Valve برای مقابله با این مشکلات کاری انجام خواهد داد. استودیوی راکستار در مواجه با اعتراض کاربران به خاطر حذف یک ماد خاص، راضی به این شد که این ماد دوباره به کار خود ادامه دهد.

منبع

برچسب‌هاDota 2 Half Life 3 pc steam Valve
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هجده =