اخبار بازی

واکنش CD Projekt Red به اول شخص بودن بازی Cyberpunk 2077

واکنش CD Projekt Red به اول شخص بودن بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر بالاخره به نمایش در آمد و حالا شاهد واکنش CD Projekt RED به اول شخص بودن بازی Cyberpunk 2077 هستیم که هرچند تریلری از آن در انتهای کنفرانس مایکروسافت E3 2018 به نمایش در آمد اما رونمایی اصلی از گیم‌پلی آن پشت‌ درهای بسته برای اهالی رسانه انجام شد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا برخی کاربرها از این موضوع انتقاد داشتند که تریلر معرفی بازی به اندازه کافی سیاه و تاریک نیست و حالا برخی به این مسئله انتقاد دارند که چرا بازی Cyberpunk 2077 همچون ساخته قبلی استودیو CD Projekt RED یعنی The Witcher 3 به صورت سوم شخص قابل بازی نیست. امروزه در دورانی زندگی می‌کنیم که حتی اول شخص یا سوم شخص بودن یک بازی نیز موجب شکل‌گیری انتقادات می‌شود. با این وجود سازندگان بازی در مصاحبه اخیر خود با جف کیلی توضیح داده‌اند که چرا بازی Cyberpunk 2077 به صورت اول شخص طراحی شده.

از دید سازندگاه لهستانی این بازی استفاده از نمای اول شخص تنها راهی بوده که آنها بتوانند به بهترین شکل ممکن تجربه بازی Cyberpunk 2077 را به گیمر منتقل کنند. کایل راولی کارگردان طراحی بازی نیز به این نکته اشاره داشته که دید اول شخص باعث می‌شود که داستان به شکلی کاملا شخصی دنبال شده و گیمر در مقابله با شهر احساسی خاص را به دست آورد که جزئی کوچک از این دنیا است. با این حال در شرایطی که گیمرها نسبت به این موضوع انتقاد دارند اما رسانه‌هایی که نمایش کامل بازی را پشت درهای بستی تجربه کرده‌اند از اول شخص بودن بازی Cyberpunk 2077 رضایت کامل داشته و توضیح داده‌اند که نمایش این اثر یکی از بهترین تجارب آنها در جریان E3 2018 بوده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × دو =