اخبار بازی

واکنش EA به حواشی Star Wars Battlefront 2

واکنش EA به حواشی Star Wars Battlefront 2

به نظر می‌رسد که مشکلات EA با Star Wars Battlefront 2 همچنان ادامه دارد. به تازگی مشخص شده بود که برای دسترسی به قهرمان‌های قفل شده پشت سیستم پرداخت درون برنامه‌ای به بیش از 40 ساعت زمان نیاز خواهید داشت که خشم بسیاری از گیمر‌ها را برانگیخته بود.

شرکت EA در وب‌سایت ردیت به دفاع از این حرکت خود پرداخته بود که آنها حق داشتند برخی از شخصیت‌های نمادین این سری را پشت این دیوار بزرگ از Grind قرار دهند. این پست از EA به تنهایی  رکورد بیشترین مقدار Downvote را در سایت ردیت به خود اختصاص داد. به نظر می‌رسد که انتقادات و بازخورد‌های منفی باعث شده که EA کمی از موضع نه چندان جالب خود کوتاه بیاید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که مقدار 40 ساعته برای دسترسی به برخی از قهرمان‌ها با کاهش 75 درصدی روبرو شده است. EA معتقد است که دسترسی به قهرمان‌هایی مثل Darth Vader و Luke Skywalker کار بسیار مهمی در بازی خواهند بود و آنها دوست دارند که گیمر در این فرآیند از کار خود لذت ببرد. چند شخصیت مهم با کاهش 75 درصدی مقدار Credit مورد نیاز روبرو شدند که مقدار Grind کردن را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. این تغییرات از امروز در دسترس خواهند بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 10 =