اخبار بازی

واکنش Warner Bros به شکایت Bethesda

واکنش Warner Bros به شکایت Bethesda

وی جی مگ: بحث بین کمپانی Warner Bros  و کمپانی Bethesda هنوز ادامه دارد. خلاصه این شکایت این است که Bethesda ادعا می‌کند که بازی Westworld که توسط Warner Bros ساخته شده، ویژگی‌ها، طرح‌ها و حتی کدهای آن از عنوان کمپانی Bethesda  یعنی Fallout Shelter دزدیده شده است. در بازی Wasteworld، پلیر کنترل یک تلویزیون را دارد که با چالش‌هایی همراه است مانند خوشحال نگه داشتن NPCها و سالم نگه داشتن مناطق دنیا. در واقع این بازی به بازی Fallout Shelter شبیه است.

به گزارش وی جی مگ، Bethesda از کمپانی Warner Bros شکایت کرده کرده که این شکایت به خاطر رفتارWarner Bros بوده که موجب ضرر رساندن به سود شرکت خود شده است. در متنی که از سایت IGN تهیه شده، شرکت Warner Bros به این شکایت واکنش نشان داده است: به عنوان یکی از رهبران سازنده عناوین خلاقانه که شامل بازی Westworld نیز می‌شود. احترام عمیقی به حق عناوین خلاقانه دارم. اتهاماتی که به بازی Westworld در مورد استفاده از کدهای بازی Fallout Shelter زده شده کاملا بی اساس است. Warner Bros کاملا مطمئن شده که اتهاماتی که درمورد کدها و شباهت بازی زده شده نادرست است.

صادقانه بگوییم این بازی شباهت‌هایی به بازی Fallout Shelter دارد ولی در مورد استفاده از همان کدها چیزی نمی‌توانیم بگوییم. هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست. بازی Fallout Shelter برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one‌، android، ios و Nintendo Switch منتشر شده و همچنین تنها پلتفرم بازی Westworld سیستم عامل اندروید است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + نه =