اخبار بازی

ورود Darwin Project به حالت Early Access

وی جی مگ: استودیو Scavengers خبر از ورود Darwin Project به حالت Early Access در شبکه فروش بازی استیم داد. این اثر که به صورت 10 نفره و در ژانر Battle Royale قرار می‌گیرد قرار است که در تابستان سال جاری میلادی به صورت رسمی و نهایی عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، بازی Darwin Project در محیطی زمستانی و در کانادا دنبال می‌شود و در کنار قابلیت‌های مختلف ژانر Battle Royale که به همراه دارد، از قابلیت مختلفی در زمینه ارتباط جمعی استفاده کرده و کاربرهایی که به تماشای مسابقات مختلف آن می‌پردازند توانایی تاثیرگذاری در جریان گیم‌پلی را دارند.

برخلاف PUBG یا Fortnite در Darwin Project گیمرها با دنبال رد پای دیگر کاربرها در برف می‌توانند جایگاه یکدیگر را پیدا کنند. در کنار این گیمرها با ساخت آیتم‌های مختلف نیز از خود نشانه‌هایی به جا می‌گذارند که در ادامه از سوی دیگر مخاطب‌های بازی قابل شناسایی است. کاربری که در Darwin Project نقش کارگردان (Director) را برعهده می‌گیرد، می‌تواند با تمامی شرکت‌کننده‌ها صحبت کرده و آنها را راهنمایی یا گمراه کند. به نظر می‌رسد که کاربرهایی حاضر در حالت آلفا یا بتا بازی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند اما در غیر این صورت نسخه نهایی آن را باید با قیمتی معادل 15 دلار خریداری کنند.

منبع: PC Gamer

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − نه =