اخبار بازی

ورود Tekken 8 با محتواهای فراوان

Tekken 8

اگرچه که بیشتر محتواهای پرداخته شده در این خبر از Tekken 8، بصورت خارج از دیسک و قابل خریداری عرضه می‌شوند، اما مشخص است که هشتمین نسخه از سری محبوب Tekken، این‌بار حسابی با دست پر در روز اول انتشارش ظاهر خواهد شد. پس تا انتهای این خبر با وی‌جی مگ همراه باشید.

Tekken 8 با محتوای فراوان و جذاب در روز انتشار عصر بازی‌های مبارزه‌ای را تغییر می‌دهد. به نظر می‌رسد که این عنوان یک بازی مبارزه‌ای بی‌نظیر خواهد بود، چرا که توسعه‌دهندگان و بازاریابان Bandai Namco به آن افتخار می‌کنند. تریلرهای متعدد، اعلامیه‌های شگفت‌انگیز، آزمایش‌های آنلاین و انتشار دموی تک‌نفره محور این عنوان نشان می‌دهند که بازی چقدر جامع و کامل است.

در مقابل بازی‌های مبارزه‌ای قبلی که محتوای کمی داشتند، Tekken 8 یک پیشرفت بزرگ است. Kohei Ikeda، کارگردان Tekken 8 می‌گوید: «این سری همیشه به خاطر محتوای غنی‌اش مشهور بوده است».

ما در Tekken 8 سعی کردیم که انتظارات طرفداران را برآورده کنیم و محتوایی را ارائه دهیم که شخصیت‌ها، داستان و حالت‌های مختلف بازی را شامل شود. ما می‌خواهیم که مردم با پرداخت یک قیمت مناسب، از یک بازی سرگرم‌کننده لذت ببرند.

ایکدا می‌گوید که تیم سازنده برای ایجاد محتوای جذاب زحمت زیادی کشیده‌. او می‌افزاید که ابزارهای آموزشی و بخش ترینینگ، داستان، لیست کاراکترها و محتوای تک‌نفره از ویژگی‌های اصلی Tekken 8 هستند. او با خنده گفت: “این کار دشوار بود، اما ما برای این عنوان انجامش دادیم.”

تیم Tekken با اعتماد به نفس بالا و محتوای غنی، بازی خود را به صورت جهانی و همزمان منتشر خواهد کرد. Tekken 8 یک بازی مبارزه‌ای است که برای اولین بار بدون آزمایش در آرکیدها، به کنسول‌ها می‌آید. ایکدا، کارگردان بازی، می‌گوید که برای دریافت بازخورد از پلیرها و طرفداران بازی، از نسخه های آزمایشی CNT و CBT بجای آرکیدهای قدیمی استفاده کرده‌اند. او همچنین می‌گوید که Tekken 8 برای رضایت بخشیدن به انواع مختلف طرفداران، Mode های متنوعی را در بر می‌گیرد. او از استوری مود، بالانسینگ و حجم محتوای بازی در زمان انتشار تعریف و تمجید کرد.

همچنین تهیه کننده این عنوان یعنی Michael Murray، می‌گوید که تیم سازنده موفق به ایجاد بالانس خوبی در بین کاراکترهای بازی و جلوگیری از اور پاور بودن برخی کاراکترها نسبت به بقیه شخصیت‌های قابل بازی در Tekken 8 شده است، اما بازهم باید بازخوردهای مختلف را با دقت بررسی کنند. او می‌گوید که تیم سازنده Tekken برای ارائه بهترین بازیشان تلاش فراوانی کرده‌اند.

Tekken 8 که حداقل از نظر تیم سازنده یکی از بهترین بازی‌های Tekken در تاریخ خواهد بود، قرار است تا در 26 ژانویه 2024 برابر با 6 بهمن 1402 برای کنسول های نسل حاضر یعنی PS5, Xbox Series X/S و کامپیوترهای خانگی منتشر شود.
مهسا .ط

مهسا .ط

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × یک =