اخبار بازی

وضعیت بغرنج بازی WWE2K20 بعد از یک روز از عرضه

وضعیت بغرنج بازی WWE2K20 بعد از یک روز از عرضه

وضعیت بغرنج بازی WWE 2K20 بعد از یک روز از عرضه به قدری ست که تقریبا صدای تمام کسانی که این بازی را پیش خرید کرده اند در آمده. ویدئو های بسیاری از باگ های این بازی و مشکلات عجیب و غریب آن روی نت منتشر شده که از وضعیت وخیم این بازی خبر می دهند.

وی جی مگ: چند هفته پیش بود که ویدئوهایی از کیفیت گرافیکی بسیار پایین بازی که در حد بازیهای دونسل پیش بود روی نت منتشر شده بود که تعجب همگان را برانگیخته بود. و هم اکنون باگها و ایرادات ریز و درشت این بازی یکی یکی عمومی می شوند.  این بازی توسط Visual Concepts که بازی NBA را نیز تولید میکند تهیه شده و نکاه اینجاست که برا اولین بار این شرکت به تنهایی کار ساخت این بازی را بر عهده داشته. نسخه های قبلی همین اثر توسط استودیوی Visual Concepts به همراه استودیوی ژاپنی  Yuke تولید می شدند.

ایرادات و خرابی های WWE2K20 به قدری ست که تقریبا هیچ گیمری از آن راضی نیست. همچنین ایرادات خارج از گرافیک و گیم پلی نیز در بازی به چشم می خورد. مثلا گزارشاتی در سایت Reddit منتشر شده که بازی در برخی سیستمها اصلا سیو نمی شود و یا ایراداتی در منو و یا شخصی سازی کاراکترها. به نظر می رسد این IP کار بسیار سختی برای جبران افتضاح پیش آمده دارد و سازندگان و ناشر یعنی 2K باید کار بیشتری برای رفع این مشکلات انجام بدهند.

برخی از ویدئو های منتشر شده از این بازی را می توانید در ادامه ببینید و برای ویدئوهای بیشتر به اینستاگرام وی جی مگ رجوع کنید.

    

 

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 3 =