اخبار بازی

وضوح تصویر Dark Souls Remastered روی PS4 Pro مشخص شد

وضوح تصویر Dark Souls Remastered روی PS4 Pro مشخص شد

وی جی مگ: بر اساس اطلاعات منتشر شده، وضوح تصویر Dark Souls Remastered روی کنسول میان نسلی PS4 Pro مشخص شده است. ساخت این بازی در حال حاضر پیگیری می‌شود ده روز آینده تست شبکه روی PS4 و Xbox One انجام خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط مجله EDGE نسخه وضوح تصویر Dark Souls Remastered روی PS4 Pro در واقع 3200 در 1800 خواهد بود و نرخ فریم بازی نیز به صورت ثابت 60 خواهد بود. بسیاری از بافت‌های بازی به‌روزرسانی شدند اما برخی نیز بدون تغییر باقی ماندند. نکته جالب این است که این نسخه بازسازی شده از نورپردازی HDR استفاده نمی‌کند. تهیه کننده Bandai Namco یعنی Atsuo Yoshimura اعلام کرده که عدم استفاده از نور‌پردازی HDR حفظ حس و حال نسخه اصلی بوده است. از نظر او استفاده از HDR می‌توانست اتمسفر و جو بازی را با تغییر همراه کند.

در مورد Blighttown که بدون شک یکی از منفورترین مناطق موجود در کل سری Souls است نیز Yoshimura گفت تیم سازنده از احساسات هواداران در مورد این منطقه خبردار هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا این منطقه مانند نسخه اصلی آزار دهنده نباشد. انتهای ماه جاری میلادی Dark Souls Remastered برای PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. نسخه مربوط به Switch نیز با تاخیر مواجه شده و در سه ماهه سوم سال 2018 عرضه خواهد شد.

Gamingbolt

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 19 =