اخبار بازی

وعده مایکروسافت برای پشتیبانی بازی Halo Inifinite از وضوح 4K

وعده مایکروسافت برای پشتیبانی بازی Halo Inifinite از وضوح 4K

وی جی مگ: اولین بازی که در کنفرانس مایکروسافت E3 2018‌ به نمایش در آمد قسمت جدید مجموعه بازی Halo بود. اکنون اما مایکروسافت وعده داده که بازی Halo Infinite از وضوح 4K در زمان انتشار پشتیبانی می‌کند. بعد از عرضه بازی Halo 5 و استقبال نه‌چندان خوب گیمرها از آن به نظر می‌رسد که بازی Halo Infinite قصد بازگشت به ریشه‌های مجموعه را داشته باشد در اولین قدم Master Chief را به عنوان شخصیت بازگردانده.

به گزارش وی جی مگ، مایکروسافت و استودیو 343Industries هرچند توضیحات زیادی را درباره بازی Halo Infinite ارائه نکرده‌اند اما این وعده را داده‌اند که ساخته آنها روی کنسول Xbox One X از وضوح تصویر 4K و قابلیت گرافیکی HDR پشتیبانی خواهد کرد. مسئله‌ای که چندان هم دور از انتظار نبود و امروزه شامل اکثر بازی‌های انحصاری مایکروسافت می‌شود. البته باید به این مسئله اشاره کرد که در حال حاضر تنها شاهد ارائه یک وعده هستیم و هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده.

هرچند بخش‌های نمایش داده شده از بازی Halo Infinite در جریان کنفرانس مایکروسافت از موتور گرافیکی بازی گرفته شده بودند اما غیبت گیم‌پلی این اثر باعث شده که شایعاتی درباره انتشار دیرهنگام آن به وجود آید. در حال حاضر برخی کارشناس‌ها انتظار دارند که قسمت بعدی از مجموعه بازی Halo در سال 2020 و زمانی که به اتمام این نسل از کنسول‌های خانگی نزدیک می‌شویم، منتشر شود. بازی که همچون دیگر انحصاری‌های مایکروسافت برای Xbox One و PC به صورت همزمان عرضه می‌شود و احتمالا از همان ابتدای انتشار در مجموعه بازی‌های Xbox Game Pass‌ نیز قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 18 =