اخبار بازی

وعده Ubisoft برای عرضه محتوای بعد از عرضه بازی The Division 2

وعده Ubisoft برای عرضه محتوای بعد از عرضه بازی The Division 2

وی جی مگ: شرکت Ubisoft امروز در حین ارائه گزارش مالی خود، انتشار محتوای بعد از عرضه بازی The Division 2 را وعده داد. Alain Martinez مدیر ارشد مالی و Yives Guillemot مدیر اجرایی این کمپانی فرانسوی در خصوص دنباله The Division صحبت‌هایی را مطرح کردند.

به گزارش وی جی مگ، Guillemot اعتراف کرد که این کمپانی از سرعت مصرف محتویات قسمت اول این فرنچایز توسط گیمرها غافل‌گیر شده بنابراین تیم سازنده در حال کار بوده تا محتویات فراوانی را در هنگام عرضه The Division 2 آماده داشته باشد و پس از انتشار آن نیز با تغذیه بازی خود به واسطه محتویات بیشتر، بتواند گیمرها را به صورت طولانی مدت با ساخته خود همراه کند.

Martinez در ادامه اشاره کرد که بازی اول می‌توانست با پایان بهتری همراه باشد اما سازندگان حالا درس‌های لازم را گرفته و پس از انتشار به‌روزرسانی 1.8 که با استقبال خوبی نیز مواجه شد احساس راحتی و آرامش بیشتری در هنگام کار خود می‌کنند. آن‌ها احساس می‌کنند که ابزارهای لازم را برای انتشار بازی بهتر و با کیفیت‌تر در اختیار دارند.

Guillemot در آخر اظهار کرد شرکت Ubisoft از تمام تجربه‌های حاصل در هنگام ساخت قسمت اول The Division استفاده می‌کند تا بتواند دنباله‌ای شگفت‌انگیز را برای آن توسعه داده و تولید کند.

Dualshockers

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × دو =