اخبار بازی

وقتی بازدیدکنندگان E3 2018 به کوجیما اجازه ندادند بازی Cyberpunk 2077 را ببیند !

وقتی بازدیدکنندگان E3 2018 به کوجیما اجازه ندادند بازی Cyberpunk 2077 را ببیند !

وی جی مگ: در ادامه روایتی جالب از اتفاقاتی را مشاهده می‌کنید که باعث شده بازدیدکنندگان E3 2018 به کوجیما اجازه ندهند گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را تماشا کند. روایتی که از سوی خبرنگار وبسایت پالیگان منتشر شده نشان می‌دهد که هیدئو کوجیما قصد داشته در کنار تجربه بازی Cyberpunk 2077، دیداری نیز با کارگردان این بازی داشته باشد اما نهایتا موفق به انجام این کار نشده.

به گزارش وی جی مگ، چارلی هال خبرنگار وبسایت پالیگان توضیح داده که برای نمایش بازی Cyberpunk 2077 به اهالی رسانه منطقه‌ای در نظر گرفته شده بود که تنها خبرنگارها و افراد خاص امکان حضور در آن را داشتند اما بازدیدکنندگان معمولی E3 2018 نیز در اطراف آن حضوری مستمر داشتند. روز پنجشنبه قرار بود که هیدئو کوجیما خالق مجموعه Metal Gear و سازنده بازی Death Stranding در این منطقه حاضر شده و در کنار تماشای گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 با کارگردان این اثر یعنی آدام بادوفکسی دیدار کند اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. با نگاهی به ظاهر افرادی که خارج از منطقه مشخص شده حضور داشتند متوجه شدم که آنها ارتباطی به رسانه‌ها ندارند.

زمانی که بادوفسکی قصد داشت با اهدای یک مجسمه به استقبال کوجیما برود به یکباره جمعیت زیادی از راه رسیده اطراف کوجیما را گرفتند تا با او عکس گرفته یا امضای او را دریافت کنند. فشار جمعیت در اطراف کوجیما به قدری افزایش پیدا کرده که نیروهای امنیتی او را از منطقه مشخص شده خارج کرده و در نهایت نه تنها این بازیساز ژاپنی موفق به تجربه بازی Cyberpunk 2077 نشده بلکه آدام بادوفسکی نیز نهایتا نتوانسته دیدار خود با کوجیما را صورت دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + نه =

  • تا همین لان کم هندونه زیر بغلش زدن؟
    همینو کم داریم فقط.
    طرف هرکیو که میره ببینه برامون خاطرشو تعریف کنه.