اخبار بازی

وقتی سازندگان Modern Warfare 3 چیتر ها را ترول می‌کنند!

Modern Warfare 3

اسلحه Ray Gun در حالت چندنفره Modern Warfare 3 ممنوع است و اگر شما Ray Gun را در حالت مولتی پلیر Call of Duty: Modern Warfare 3 با چیت و هک بدست آورده‌اید، ممکن است پشیمان شوید!

پچ جدیدی منتشر شده است که باعث می‌شود این سلاح به جای دشمنان، به خود شما آسیب بزند! Ray Gun یک سلاح معروف در حالت زامبی‌های سری Call of Duty است که در چندین نسخه از این بازی وجود دارد. اما برخی از بازیکنان با استفاده از روش‌های هک، این سلاح را به حالت چندنفره منتقل کرده‌اند. این کار نه تنها چندان زیبا نیست، بلکه بازی را برای بقیه نیز خراب می‌کند. البته استدیوی سازنده بازی یعنی Sledgehammer Games این مشکل را با یک به‌روزرسانی کوچک حل کرد.

به جای حذف کردن تفنگ Ray Gun، آن‌ها تصمیم به ترول کردن چیترها گرفتند! حالا، هر کسی که از Ray Gun در حالت چندنفره استفاده کند، به خودش دمیج خواهد زد و خودش را می‌کشد! Sledgehammer این خبر را در X (یا همان Twitter سابق) اعلام کرد. اما اگر شما یک بازیکن قانونمند هستید و می‌خواهید تفنگ Ray Gun را در حالت چندنفره امتحان کنید، به زودی یک فرصت قانونی برای این کار خواهید داشت.

طبق پست منتشر شده در بلاگ Call Of Duty، اسلحه Ray Gun به‌زودی در حالت Vortex عنوان Modern Warfare 3 در دسترس خواهد بود و اگر علاقه‌مند به تجربه Ray Gun هستید، باید این مود که محدودیت زمانی نیز خواهد داشت و در تایم محدودی در دسترس است را امتحان کنید. Vortex یک حالت free-for-all در فصل جاری بازی خواهد بود و در آن یک بازیکن با Ray Gun مسلح می‌شود و بقیه باید او را شکار کنند. اگر شما پلیری که اسلحه Ray Gun دارد را بکشید، نوبت استفاده از این سلاح به شما خواهد رسید.
مهسا .ط

مهسا .ط

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 11 =