اخبار بازی

پاسخ استودیوی Quantic Dream به اتهامات مطرح شده برعلیه آنها

پاسخ استودیوی Quantic Dream به اتهامات مطرح شده برعلیه آنها

وی جی مگ: اگر به یاد داشته باشید هفته‌های گذشته اتهاماتی بر علیه استودیوی Quantic Dream منتشر شده بود که آنها را به محیط کاری نامناسب و رفتار نه چندان جالب مدیران آن محکوم کرد. این اتهامات بیشتر متوجه شخص David Cage در استودیو بود. در حالی که آنها قبلا یکبار به این اتهامات پاسخ داده بودند حالا بار دیگر با استفاده از توئیتر اینکار را انجام دادند.

به گزارش وی جی مگ، در اعلامیه جدیدی که منتشر شده سران این استودیو مدعی شدند که افرادی قصد دارند تا با انجام اینکار وجهه استودیو و افراد حاضر در آن را خراب کنند. اینکار از طریق پخش شایعاتی که حقیقت ندارند آغاز شده است و هواداران و گیمر‌ها باید به خاطر داشته باشند که هیچکدام از این اتهام‌ها ثابت نشده است. البته به یاد داشته باشید که این اتهامات توسط روزنامه Le Monde که یکی از منابع خبری بسیار معتبر در سرتاسر جهان است منتشر شده و شاید از خود سوال کنید که آنها چرا باید چنین شایعه‌ای را منتشر کنند.

باید دید که در آینده آیا بازهم این اتهامات بازخواهند گشت و آیا کسی می‌تواند این بدرفتاری‌ها را مورد تایید قرار دهد؟ باید منتظر اخبار جدید در این زمینه باشیم.

پاسخ استودیوی Quantic Dream به اتهامات مطرح شده برعلیه آنها

 

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + ده =