اخبار بازی

پاسخ سازندگان Rocket League به نظر سونی در مورد بازی میان پلتفرمی

پاسخ سازندگان Rocket League به نظر سونی در مورد بازی میان پلتفرمی

بازی میان پلتفرمی یا Cross Play ویژگی بسیار بزرگی است که به تازگی پلتفرم‌هایی مثل Xbox One، Nintendo Switch و PC از آن پشتیبانی کردند. شما می‌توانید در این پلتفرم‌ها بازی‌هایی مثل Minecraft و یا Rocket League را به صورت میان‌پلتفرمی بازی کنید. سونی تصمیم گرفته است که به این تیم ملحق نشود.

سونی در پاسخ به سوالات اشاره کرده بود که آنها دوست دارد افراد کم سن و سال‌تر خانواده سونی را از شر مشکلاتی که توسط گیمر‌های دیگر پلتفرم‌ها پیش می‌آید در امان بدارند. البته این پاسخ در نوع خود بسیار خنده دار و مضحک بود چون اینگونه مشکلات به اندازه کافی روی PSN نیز وجود دارند. همچنین این تصمیم چندان عقلانی به نظر نمی‌رسد چون در حال حاضر قابلیت بازی میان‌پلتفرمی PS4 و PC وجود دارد.

جرمی دانهام از استودیوی Psyonix سازنده بازی Rocket League در مصاحبه با Venture Beat اشاره داشت:« من تصمیم سونی را درک می‌کنم. همه ما دوست داریم که گیمر‌ها را از اتفاقات بد محافظت کنیم. گیمر‌هایی که روی پلتفرم PC بازی را تجربه می‌کنند بسیار آزاد هستند اما این مورد برای گیمر‌های Xbox One و Nintendo Switch بسیار متفاوت است. ما در تیم خود دوست داریم که قابلیت بازی میان پلتفرمی برای همه پلتفرم‌ها در دسترس باشد. در ابتدا شما می‌توانید فرآیند پیدا کردن بازی‌ها را به شدت روان‌تر کنید. همچنین در کنار آن مهارت گیمر‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.»

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × سه =