اخبار بازی

پاسخ مدیر Lucasfilm به حواشی Star Wars Battlefront 2

داگلاس رایلی مدیر برند Lucasfilm در مصاحبه اخیر خود با ونچوربیت از رابطه EA و Lucasfilm در جریان ساخت Star Wars Battlefront 2 صحبت کرده. در اصل رایلی سعی کرده در این گفت و گو محور اصلی را روی نقش Lucasfilm در جریان ساخت بازی گذاشته و به حواشی ایجاد شده برای این بازی پاسخ داده.

زمانی که از رایلی درباره موضوع پرداخت درون برنامه‌ای Star Wars Battlefront 2 سوال شده او اینگونه جواب داده که «ما نکات مختلفی را در جریان ساخت بازی مطرح کرده و پاسخ‌هایی را برای آنها دریافت کردیم. هر دو کمپانی EA و Lucasfilm با یکدیگر در این راستا کار کردند که به درستی متوجه این سیستم شده و از تاثیر آن روی برند و البته تجربه کاربری باخبر شوند. من فکر می‌کنم این چالشی است که اکثر توسعه دهندگان استفاده‌کننده از سرویس‌های آنلاین را درگیر خود کرده. گاهی اوقات شما به آن چیزی که باید نمی‌رسید و باید آن را مقابل میلیون‌ها مخاطب قرار دهید تا از نظر دقیق آنها با خبر شوید. در ادامه متوجه نقاط ضعف و قوت شده و با تغییرات لازم به چیزی می‌رسید که نظر همه را جلب کند.»

رایلی در ادامه توضیح داده که Lucasfilm در جریان ساخت بازی به صورت مستقیم با EA یا استودیو سازنده در تماس بوده و حداقل هر فصل یکبار به آنها سر می‌زدند تا نسخه آماده شده را تجربه کرده و نظرات خود را بیان کنند.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × چهار =