اخبار بازی

پاسخ EA به حواشی تاریخ انتشار دردسرساز Titanfall 2

Titanfall 2 جمعه گذشته منتشر شد و همان طوری که کارشناس‌ها پیش‌بینی کرده بودند، نتوانست با وجود جلب نظر منتقد‌ها در مقابل فروش Battlefield 1 خودی نشان دهد. فروش کم Titanfall 2 در شرایطی رقم خورد که این بازی و دیگر شوتر رقیب هر دو متعلق به EA بودند و کارشناس‌ها نزدیک بودن تاریخ انتشار این دو را اشتباهی استراتژیک معرفی کردند.

امروز در نشست سرمایه‌گذاران EA اندرو ویلسون مدیرعامل این شرکت توضیح داده که «باوجود بعضی شباهت‌ها میان Titanfall 2 و Battlefield 1 ما اعتقاد داشتیم که مخاطب‌های متفاوتی به سراغ هرکدام از آثار می‌روند. ما با سه دسته گیمر روبرو هستیم که دسته اول به شوتر‌های استراتژیک با نبرد‌های بزرگ علاقه دارند و به سراغ Battlefield 1 می‌روند. دسته دوم به شوترهای سریع و نفس‌گیر علاقه‌مند هستند که Titanfall 2 را انتخاب می‌کنند و دسته سوم هردوی این بازی را در سبد خرید خود قرار می‌دهند.»

ویلسون به این نکته اشاره کرده که در نهایت شاید فروش Titanfall 2 در هفته اول انتظارات را برآورده نکرده باشد اما ما برنامه‌ای طولانی‌مدت برای این مجموعه داریم و مطمئنا در سال‌های آینده همکاری خود با استودیوی Respawn را برای ساخت مجموعه‌ای بزرگ ادامه می‌دهیم. بلیک یورگنسن مدیر مالی EA هم گفته که مخاطب‌ها از برنامه سازندگان Titanfall 2 برای انتشار بسته‌های قابل دانلود به صورت رایگان استقبال خوبی کرده و مطمئنا در آینده شاهد افزایش فروش این بازی هستیم.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − هجده =