اخبار بازی

پایانی بر عرضه نسخه غیر رسمی Marvel’s Spider-Man 2 روی PC

Marvel's Spider-Man 2

نسخه غیررسمی بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای کامپیوتر شخصی به پایان راه خود رسید و به نظر می‌آید که تلاش‌ها برای ایجاد چنین نسخه‌ای که فعالیتی غیرقانونی بود، از جمله استفاده از محتوای قاچاق، پایان یافته است.

این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2023 بر روی کنسول PlayStation 5 بود و زمانی با چنین مشکلی روبرو شد که هک Insomniac Games در پایان سال 2023 اتفاق افتاد و محتوای متنوعی از جمله برنامه‌های شرکت، برنامه‌های DLC و حتی یک نسخه قابل بازی از بازی Marvel’s Wolverine که بازی بعدی این شرکت است، در دسترس عموم قرار گرفت.

پس از حمله هک، برخی افراد سعی کردند از اطلاعات منتشر شده، نسخه‌های غیررسمی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای PC‌ بسازند. با این حال، این تلاش به سرعت توسط شرکت سونی خنثی شد و تدابیری برای حذف اثرات این پورت غیررسمی انجام شد.

برخی از افراد درگیر در این پروژه شروع به ترک این پروژه کردند ولی بعدها از دیسکورد محروم شدند. احتمالاً استودیو Insomniac Games و شرکت سونی در دنباله این پروژه به دقت نظارت می‌کردند و ممکن است مقامات نیز در این موضوع مشغول به فعالیت باشند.

تنها نکته مثبت این حادثه و تلاش برای ساخت نسخه غیررسمی این بود که مشخص شد در آینده احتمالاً یک نسخه رسمی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

نسخه‌های پیشین از بازی‌های Spider-Man و چندین عنوان دیگر از اختصاصی‌های کنسول‌های سونی به کامپیوتر راه پیدا کرده اند، که نشان از این است که سونی ممکن است در آینده این روند را ادامه دهد و عناوین مهم را به کامپیوتر نیز منتقل کند.

در مورد زمان عرضه‌ی Marvel’s Spider-Man 2 روی PC، ممکن است چند سال طول بکشد، اما به طور قطع این اتفاق خواهد افتاد.
تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =