اخبار بازی

پایان انحصار بازی‌های Quantic Dream برای پلتفرم‌های سونی

پایان انحصار بازی‌های Quantic Dream برای پلتفرم‌های سونی

وی جی مگ: سرانجام انحصار بازی‌های Quantic Dream روی کنسول‌های شرکت سونی به اتمام رسید. با اعلام Epic Games مشخص شد سه بازی استودیو نام‌برده یعنی Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain در سال جاری از طریق Epic Games Store برای PC عرضه می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، از آن جایی که تمامی عناوین نام‌برده تنها برای دو کنسول PS3 و PS4 عرضه شده بودند انتشار آن‌ها برای PC دور از انتظار محسوب می‌شود. Quantic Dream چندی پیش وعده داده بود آن‌ها از پلتفرم‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کنند و این موضوع به دنبال خرید بخشی از سهام Quantic Dream توسط کمپانی NetEase اجتناب‌ناپدیر به نظر می‌رسید. این استودیو به همراه Epic Games اظهار کردند این سه بازی در سال جاری برای PC منتشر شده و حداقل به مدت یک سال اول در انحصار Epic Games Store خواهند بود.

علیرغم پایان انحصار بازی‌های Quantic Dream برای پلتفرم‌های سونی، رئیس این شرکت یعنی آقای Guillaume de Fondaumiere بابت دوازده سال همکاری موفقی که با سونی داشتند و عناوینی که با کمک آن‌ها تولید کردند از سونی قدردانی کرد. در ادامه نیز افزود که استودیو Quantic Dream از این پس می‌تواند محصولات خود را در میان طیف مخاطبین وسیع‌تری روی PC به اشتراک بگذارد تا همه بتوانند از آن‌ها لذت ببرند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 1 =