اخبار بازی

پایان بازی Rage 2 از قسمت اول بهتر است

پایان بازی Rage 2 از قسمت اول بهتر است

وی جی مگ: از زمان معرفی اولیه تاکنون قسمت دوم مجموعه بازی Rage در کانون توجه‌ها قرار گرفته و گیمرها انتظار دارند که حالا در دومین امتحان Bethesda اثر بهتری را نسبت به گذشته آماده کند. مسئله‌ای که سازندگان بازی نیز روی آن تمرکز کرده و اعلام کرده‌اند که تمامی بخش‌های این اثر از جمله پایان بازی Rage 2 از قسمت اول بهتر است.

به گزارش وی جی مگ، وجود ضعف‌های مختلف در گیم‌پلی و داستان Rage باعث شده بود بسیاری از گیمرها حتی فکر ساخت قسمت دوم این مجموعه را به ذهن خود وارد نکنند اما اکنون که بازی Rage 2 در حال ساخت است تمامی آنها انتظار دارند که این اثر نسبت به گذشته ارتقا قابل توجهی را تجربه کند. در همین راستا صفحه رسمی بازی در توئیتر متنی را منتشر کرده که در آن اعلام شده تمامی جوانب بازی Rage 2 حتی پایان آن نسبت به قسمت اول بهبود پیدا می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین ضعف‌های قسمت اول این مجموعه پایان‌بندی آن بود. پایانی که نه با یک مبارزه مناسب همراه بود و نه داستان را در وضعیت درستی رها می‌کرد. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که توسعه بازی Rage 2 توسط استودیو Avalanche دنبال می‌شود که در کارنامه خود ساخت سه‌گانه Just Cause را می‌بیند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + هجده =