اخبار بازی

پایان رسمی کار حساب کاربری فیک Kaz Hirai در توئیتر

پایان رسمی کار حساب کاربری فیک Kaz Hirai در توئیتر

وی جی مگ: خبر بد برای طرفداران بازی‌های ویدئویی این است که به پایان کار حساب کاربری فیک Kaz Hirai رسیدیم و نهایتا مشخص شد که چه شخصی پشت این نام به فعالیت طنز در صنعت بازی پرداخته است. مارک دوهرتی به صورت رسمی اعلام کرده که تاکنون وظیفه هدایت این صفحه مجازی را داشته و از این پس با نام کاربری واقعی خود در توئیتر به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، بعد از برگزاری یک کمپین خیریه از سوی حساب کاربری فیک Kaz Hirai و پایان نمایشگاه E3 2018‌ بالاخره این پایگاه طنز خالص به کار خود پایان داد. دوهرتی این اواخر کمپینی را برای کمک به بیمارانی که به خاطر شرایط خاص امکان استفاده از تکنولوژی را ندارد، راه‌اندازی کرد و نهایتا توانست 1500 یورو جمع‌آوری کند. هدف اولیه این کمپین جمع‌آوری مبلغ 600 یورو بود. حساب کاربری فیک Kaz Hirai کارش را از سال 2011 شروع کرد و از همان ابتدا توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. چهره‌هایی همچون یوشیدا و حتی نیل دراکمن که در سونی مشغول به کار هستند نیز این حساب کاربری را دنبال می‌کردند و شخص کاز هیرای نیز از وجود آن آگاه بود اما با توجه به ماهیت طنز این صفحه هیچ‌کس مشکلی با آن نداشت و توئیتر نیز تلاشی برای مسدود کردنش انجام نداده بود.

با این حال کناره‌گیری کاز هیرای از سمت مدیرعاملی سونی در نهایت شرایطی را ایجاد کرده که مارک دوهرتی دیگر قصد ندارد طی آن به فعالیت خود تحت عنوان حساب کاربری فیک Kaz Hirai در توئیتر ادامه دهد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 10 =