اخبار بازی

پایان صدرنشینی Sekiro: Shadows Die Twice در بریتانیا بعد از یک هفته

پایان صدرنشینی Sekiro: Shadows Die Twice در بریتانیا بعد از یک هفته

وی جی مگ: عرضه بازی Yoshi’s Crafted World سبب پایان صدرنشینی Sekiro: Shadows Die Twice در بازار بریتانیا شد. آن هم در حالی که تنها یک هفته از انتشار ساخته جدید استودیو FromSoftware می‌گذرد.

به گزارش وی جی مگ، Yoshi’s Crafted World دومین بازی از کمپانی نینتندو است که با عرضه در سال 2019 رتبه اول بازار بریتانیا را به خود اختصاص می‌دهد. اکنون نینتندو در کنار شرکت‌های دیگری هم‌چون کپکام، یوبیسافت و EA قرار می‌گیرد که به عنوان ناشر دو بازی آن‌ها در سال 2019 صدرنشینی جدول فروش بازار بریتانیا را به نام خود ثبت کرده‌اند. با این حال صدرنشینی Yoshi’s Crafted World تنها با اختلاف کمی نسبت به The Division 2 که در جایگاه دوم قرار دارد صورت گرفت.

عنوان انحصاری جدید کنسول Nintendo Switch تنها 65 نسخه بیشتر از بازی شوتر لوتر یوبیسافت تحت عنوان The Division 2 که در مقایسه با هفته گذشته با افت فروش 51 درصدی رو به رو شده، به فروش رسانده است. Yoshi’s Crafted World هشتمین بازی است که در هفته اول انتشار در رتبه اول جای می‌گیرد. ناگفته نماند عرضه این بازی سبب پایان صدرنشینی Sekiro: Shadows Die Twice در بریتانیا شد. این هفته ساخته جدید FromSoftware به نسبت هفته گذشته با افت فروش 65 درصدی مواجه شد و مکان سوم چارت فروش بریتانیا را به خود اختصاص داد.

  1. Yoshi’s Crafted World
  2. The Division 2
  3. Sekiro: Shadows Die Twice
  4. FIFA 19
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Far Cry New Dawn
  7. Red Dead Redemption 2
  8. The LEGO Movie Videogame
  9. Assassin’s Creed III: Remastered
  10. Forza Horizon 4
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =