اخبار بازی

پایان ممنوعیت بازی We Happy Few در استرالیا

پایان ممنوعیت بازی We Happy Few در استرالیا

وی جی مگ: کشور استرالیا که به ممنوع کردن بازی‌ها معروف است، بازی We happy Few را نیز ممنوع کرده بود ولی ممنوعیت بازی به پایان رسیده و گیمرهای مشور استرالیا می‌توانند این بازی را تهیه کنند.

به گزار وی جی مگ، این بازی دچار سرنوشت بازی‌های دیگر شده که در همان اول ممنوع شده بودند. طراح بازی یعنی Alex Epstein در مورد این ممنوعیت صحبت کرد و امیدوار بود که بتواند هیئت مدیره را متقاعد کند که این بازی استفده از مواد مخدر را ترویج نمی‌کند. به نظر می‌رسد که تلاش‌های او به نتیجه رسیده و بازی دوباره مورد بررسی قرار گرفته است و در نهایت بازی درجه سنی +18 را دریافت کرد. همچنین اطلاعاتی در مورد تصمیم‌ گیری برای پایان ممنوعیت این بازی منتشر شده که در زیر می توانید بخوانید:

سه عضو که مسئول رده بندی بازی‌ها هستند رای مثبت به پایان ممنوعینت این بازی را دادند و بازی درجه سنی +18 دریافت کرد که بازی شامل استفاده از مواد مخدر و خشونت است.

دستور عمل‌های این کشور خواستار این شده که استفاده از مواد مخدر بیشتر از درجه R وسطح +18 تجاوز نکند. خلاصه نظر هیئت مدیره این بود که خوشحال هستند که این بازی در رده +18 قرار دارد چون که استفاده از مواد مخدر در بازی برای پلیرهای کم سن‌ می‌تواند خطرناک باشد.

بازی‌هایی که درجه سنی R +18 دریافت می‌کنند محدود به بزرگسالان است. اشخاصی که به سن قانونی نرسیدند نمی‌توانند این بازی‌ها را بخرند. بعضی از محتواهای این بازی می‌تواند برای بزرگسالان توهین‌آمیز باشد.اطلاعاتی برای مصرف کننده از بازی باید منتشر شود که به مصرف کننده کمک کند تا در انتخاب خود دقیق باشد.

هیئت مدیره که به خاطر درخواستی از Gearbox این جلسه را تشکیل داد تا بازی را مورد بازبینی قرار دهند.

در این بازبینی همه‌ جنبه‌های بازی با توجه به قوانینی که وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت. این بازبینی به صورت مستقل و به خاطر درخواست ناشر بازی انجام شد که توانست به لیست بازی‌های مجاز کشور استرالیا اضافه شود. علل این بازبینی در سایت منتشر خواهد شد.

این خبر خوبی برای گیمرهای استرالیا است که حالا می‌توانند این بازی را تهیه کنند. بازی We Happy Few در آگوست 2018 برای پلتفرم‌های Windows، Mac، Linux، Xbox one، PS4 منتشر می‌شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − دوازده =