اخبار بازی

پایان ویراش فیلمنامه Metal Gear Solid

فیلمنامه Metal Gear Solid

وی جی مگ: فیلم Metal Gear Solid سال‌های زیادی است که در مرحله پیش از ساخت قرار داشته است. به تازگی اعلام شد که فیلمنامه این عنوان به پایان رسیده است. Jordan Vogt Roberts کارگردان فیلم Skull Island به تازگی در مصاحبه‌ای در این مورد صحبت کرده و گفته که کار فیلمنامه نویسی به پایان رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، او گفت که ما به تازگی فیلمنامه را تحویل دادیم و به نظر من یکی از بهترین فیلم‌نامه‌هایی است که تا به امروز خوانده‌ام. این فیلمنامه بسیار زیبا و عجیب است.در واقع این یک فیلمنامه کوجیمایی است. با اینکه در ساخت این فیلم نقش دارم، بازهم برایم شگفت‌انگیز است. حتی اگر خودم در ساخت این فیلم نقشی نداشتم، با خواندن فیلم‌نامه آن می‌توانستم بفهمم که این یک فیلم فوق‌العاده خواهد بود.

در نوامبر سال گذشته Derek Connolly نویسنده Jurassic World و Kong Skull Island نوشتن قسمت‌های پایانی فیلمنامه Metal Gear را بر عهده داشت. به نظر می‌رسد با وجود موانعی که در ساخت این فیلم وجود داشت، او بسیار مشتاق است تا این فیلم ساخته شود.

در این هفته کارگردان فیلم، در تویتی سالگرد 31 ساله شدن عنوان Metal Gear را تبریک گفت و تصاویر هنری از بازی پست می‌کرد، همچنین تصاویر ساخته شده توسط طرفداران را نیز به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد او در تلاش است تا علاقه عموم مردم را به Metal Gear نشان دهد.

Roberts برای ساختن فیلم به ملاقات Kojima رفته بود و Kojima می‌خواست تا این فیلم پایبند به داستان اصلی باشد. او در مصاحبه‌ای که سال قبل با Gamespot داشت گفت که هنوز با Kojima کنار نیامده‌ام. من روی لحنی که Kojima با من صحبت کرد حساس هستم و نمی‌خواهم چیزی بسازم که خلاف خواسته اوست. من باورم دارم که Konami  نیز در ساخت این فیلم حقی دارد ولی تاکنون هیچ ملاقاتی با آن‌‌ها نداشته‌ام.

با اینکه کار فیلمنامه به پایان رسیده است ولی نباید به این زودی‌ها منتظر این فیلم باشیم.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =