اخبار بازی

پایان پشتیبانی Blizzard از ویندوز‌های XP و Vista

پایان پشتیبانی Blizzard از ویندوز‌های XP و Vista 1

در حالی که شاید دیگر عده‌ زیادی از مردم در حال حاضر از ویندوز‌های XP و Vista  برای بازی کردن آثار Blizzard استفاده نمی‌کنند، باید گفت که کاربران این سیستم عامل‌ها بری بازی کردن آثار بلیزارد باید به فکر ارتقای سیستم عامل باشند.

بلیزارد به تازگی در فروم‌های رسمی مربوط به بازی هایش اعلام کرد که پشتیبانی از ویندوز‌های ذکر شده برای اجرای بازی‌های Diablo 3، World of Warcraft، Hearthstone، Starcraft 2 و Heroes of the Storm دیگر برای آنها امکان‌پذیر نیست.

البته این اتفاق در حال حاضر رخ نداده و با اعلام بلیزارد پایان پشتیبانی از ویندوز‌های ذکر شده در مقطعی نامعلوم از سال 2017 رخ خواهد داد. شرکت مایکروسافت تولید کننده این سری از سیستم عامل‌ها پشتیبانی از ویندوز XP را در سال 2009  و پشتیبانی از Vista را در سال 2012 به پایان رسانده است.

بلیزارد اعلام کرد به خاطر اینکه تعدادی از گیمر‌ها هنوز بازی‌های مربوط به این شرکت را روی سیستم‌عامل‌های XP و Vista بازی می‌کردند، آنها پشتیبانی خود را تا به این لحظه قطع نکرده‌اند. البته باید اشاره کرد که تعداد بسیار زیادی از گیمر‌ها برای استفاده از بازی‌های بلیزارد از نسخه‌های 7، 8 و یا 10 ویندوز استفاده می‌کنند. همچنین بلیزارد اعلام کرد که بلافاصله بعد از اجرای این تصمیم بازی‌های نام برده دیگر روی این دو سیستم عامل قابل اجرا نخواهند بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =