اخبار بازی

پایان کار حساب کاربری فیک Kaz Hirai در توئیتر

پایان کار حساب کرابری فیک Kaz Hirai در توئیتر

وی جی مگ: حساب کاربری فیک Kaz Hirai در توئیتر که یکی از جالب‌ترین صفحات مرتبط به صنعت ویدیوگیم به شمار می‌رود از 15 ژوئن (25 خرداد 97) و درست بعد از نمایشگاه E3 2018 به کار خود خاتمه خواهد داد. اما کاربر ناشناسی که پشت این اکانت قرار دارد قصد دارد تا با تفکر قابل توجهی به کار خود پایان دهد و آن جمع‌آوری مبلغی جهت کمک به یک سازمان خیریه خواهد بود.

حساب کاربری فیک Kaz Hirai در توییتر خود این‌گونه نوشت «همانند PlayStation Network، حساب کاربری توییتر من نیز به مدت چند سال سرویس آنلاین رایگانی را در اختیار گیمرها قرار داد تا از آن بهره‌مند شوند. اما باز هم به مانند PSN تصمیم دارم تا در آن تغییراتی اعمال کنم.صفحه من قرار است از شیوه‌ کسب درآمدی همانند پرداخت درون برنامه‌ای بازی به منظور کمک به خیریه استفاده کند.»

این طور که پیداست این حساب کاربری انتظار دارد تا پایان روز مشخص شده برای اتمام کار خود مبلغ 600 پوند را برای موسسه‌ای به نام SpecialEffect جمع‌آوری کند. به گزارش وی جی مگ، این موسسه یک سازمان خیریه انگلیسی در خدمت افرادی بوده که به نوعی با وضعیت مشکلات فیزیکی مواجه هستند و قادر به تجربه بازی‌های ویدیوئی نیستند. این موسسه تمرکز خود را روی ساخت تکنولوژی قرار داده تا بتواند براساس هر گونه نیاز خاصی، شیوه جایگزینی برای این افراد بکار ببرد تا  آن‌ها بتوانند از انجام بازی‌های ویدیوئی لذت ببرند که از مثال‌های آن می‌توان به کنترلرهای شخصی‌سازی شده و ابزارهای حرکتی توسط چشم اشاره کرد.

رویکرد جدید این حساب کاربری با گذشته خود متفاوت است که اغلب به مواردی با چاشنی طنز حول مدیر سابق سونی Kaz Hirai می‌پرداخت. اما ظاهرا شخص کنترل‌کننده این حساب‌کاربری از تغییر رویکرد به ویژه در زمان اتمام کار خود ترسی ندارد. « اگر در طول این سال‌ها از حساب کاربری من در توییتر لذت برده‌اید، بسیار از شما قدردان خواهم بود که به SpecialEffect کمک مالی پرداخت کنید. اگر به هر صورتی قادر به کمک مالی نیستید اما می‌خواهید کمکی در این راه انجام دهید لطفا لینک این پست را ریتوییت کرده و به اشتراک بگذارید.»

یک روز پس از شروع این کمپین، این حساب کاربری توانست به 37 درصد از مبلغ هدف خود برسد. با توجه به 120 هزار دنبال‌کننده این صفحه، به نظر می‌رسد آن‌ها تا قبل از روزهای پایانی به راحتی به هدف خود خواهند رسید.

پایان کار حساب کاربری فیک Kaz Hirai در توئیتر

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =