اخبار بازی

پایدار نبودن نرخ فریم No Man’s Sky بر روی PS4

پایدار نبودن نرخ فریم No Man's Sky بر روی PS4 1

یکی از مورد انتظار ترین عناون های امسال یعنی No Man’s Sky دیروز در برخی از کشور های جهان و بر روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و امروز برای تمامی کشور ها در دسترس خواهد بود اما نسخه ی رایانه های شخصی آن به روز جمعه هفته ی آینده تاخیر خورده است. یکی از سوالاتی که وب سایت ها و کاربران مختلف از سازندگان این بازی داشتند آن بود که نرخ فریم و رزولوشن بازی در هنگام بازی به چه صورت خواهد بود . پس از انتشار بازی بر روی PS4 و تست های متعددی که بر روی آن صورت گرفته است تیم DigitalFoundary طی مقاله ای که درباره آن منتشر کرده است درباره این بازی چنین گفته است : بازی بر روی رزولوشن 1080p اجرا میشود و سقف نرخ فریم بازی 30 است اما در برخی موارد با افت فریم مواجه می شویم و به صورت دایمی 30 فریم نیست. هنگامی که به صورت پیاده بر روی سیارات به گشت و گذار می پردازید فریم کمی ناپایدار می شود و بیشتر از آن مواقعی است که در حال پرواز هستید و یا به جو یک سیاره جدید وارد می شوید و همه این ها مواقعی اتففاق می افتد که به موتور بازی فشار زیادی وارد می شود. همچنین این بازی از برخی قابلیت های گرافیکی مانند Motion Blur و … استفاده نمی کند اما همچنین یک سری مشکلاتی در نرخ فریم بازی وجود دارد.

این عنوان هم اکنون برای تمامی کشور های عرضه شده است و روز جمعه برای رایانه های شخصی منتشر می شود.

پایدار نبودن نرخ فریم No Man’s Sky بر روی PS4

احمدرضا حاج آقایی

احمدرضا حاج آقایی

Video Game Critic & Tech Geek
برای ارتباط :
t.me/TheSlayer
Steam : Dyst1

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 14 =