اخبار بازی

پرداخت درون برنامه‌ای در Far Cry 5 وجود دارد

پرداخت درون برنامه‌ای در Far Cry 5 وجود دارد

وی جی مگ: شرکت Ubisoft تایید کرد پرداخت درون برنامه‌ای در Far Cry 5 وجود دارد اما هیچ‌گونه لوت‌باکس و سیستم دریافت آیتم به صورت شانسی در آن وجود نخواهد داشت. بازی شامل یک Season pass بوده اما به عنوان یکی از عناوین AAA ابتدای سال 2018 به نظر می‌رسد شاهد ادامه برخورداری از سیستم لوت‌باکس در بازی‌های بزرگ نباشیم.

به گزارش وی جی مگ، پرداخت درون برنامه‌ای استفاده شده درون Far Cry 5 تنها به موارد و آیتم‌های ظاهری خلاصه می‌شود. پوسته اسلحه، پوسته وسایل نقلیه و لباس‌های مختلف از جمله این آیتم‌‌های شخصی‌سازی کننده بازی محسوب می‌شوند. علاوه‌بر این شما می‌توانید تمامی موارد ذکر شده را با پول داخل بازی تحت عنوان silver bars خریداری کنید.

باید اضافه کرد silver bar ها نیز از موارد قابل خریداری خواهند بود اما قیمت آن برای تعدادی مشخص، تعیین نشده است. اگرچه این silver bar ها در تمامی مناطق و ماموریت‌های بازی وجود دارند اما هم‌چنان از منابع محدود در بازی به شمار می‌روند. در عناوین Far Cry به شما این اجازه داده می‌شد تا با ریست کردن مناطق و ماموریت بازی، دوباره برای جمع‌آوری silver bar ها اقدام کنید. ممکن است این قابلیت به نسخه پنجم این بازی برگردد اما هنوز چنین چیزی توسط ناشر و سازنده بازی تایید نشده است.

در هر صورت برای جمع‌آوری تمامی آیتم‌های ظاهری بازی به نظر می‎‌رسد مجبور باشید مقداری پول واقعی در بازی خرج کنید. Far Cry 5 در تاریخ 27 مارچ 2018 (7 فروردین 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

پرداخت درون برنامه‌ای در Far Cry 5 وجود دارد

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =