اخبار بازی

پرداخت درون برنامه‌ای Star Wars Battlefront 2 موقتا حذف شد

پرداخت درون برنامه‌ای Star Wars Battlefront 2 موقتا حذف شد

شایعاتی در مورد حذف سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront II از جانب EA به گوش می‌رسید. زیرا این سیستم و لوت باکس های آن شدیدا باعث عصبانیت پلیرهای بازی شده بود.

حال شرکت EA در یک بیانیه رسمی، اعلام کرد تمامی پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی موقتا حذف شده و زمانی که تغییراتی در بازی اعمال شود باز خواهند گشت «از تمامی هوادارن این بازی به دلیل شور و اشتیاق و بردباری شان سپاس‌گذاریم. هدف ما همیشه ساخت بهتریت تجربه ممکن برای شما هواداران استار وارز و بازی‌هاست. ما تعهدی دائمی داریم تا به خواسته های شما گوش دهیم و تجربه بازی را بهبود ببخشیم. همان‌طور که شما، تغییرات عمده‌ای که ما در هفته‌های گذشته در بازی اعمال کردیم را مشاهده نمودید.

اما با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، متوجه شدیم که شما هنوز مشکلاتی با قسمت هایی بازی دارید که ممکن است برتری‌های غیرمنصفانه‌ای را در اختیار بعضی از پلیرها قرار دهد و این بزرگی بازی ما را تحت شعاع قرار می‌دهد. چنین مواردی از قصد صورت نگرفته و بخاطر آن عذرخواهی می‌کنیم.

ما صدای شما را بلند و واضع شنیدیم و تمامی خریدهای داخل بازی را غیرفعال کردیم. ما از این بعد وقت بیشتری را صرف توجه به خواسته‌های شما، اعمال تغییرات، بالانس کردن تنظیم بازی خواهیم کرد. دیگر امکان خرید کریستال‌ها در بازی وجود نخواهد داشت و تمامی پیشرفت‌‌ها از داخل خود بازی به دست خواهند آمد. قابلیت خرید کریستال‌ها تنها بعد از اینکه تغییراتی در بازی اعمال کردیم به بازی برخواهند گشت.

ما بازی را تولید کردیم تا تنها به عملکرد شما بسنگی داشته باشد و همچنان نیز در حال رشد و تکامل است. Star Wars Battlefront II سه برابر از قسمت قبلی خود بزرگ‌تر بوده و مواردی همچون یک خط داستانی جدید، جنگ‌های فضایی، بخش مالتی‌پلیر بزرگ به همراه دارد. محتویات رایگان دیگری نیز برای بازی عرضه خواهد شد. ما می‌خواهیم شما از تجربه بازی خود لذت ببرید بنابراین تقاضا داریم نظرات خود را درمورد عملکرد ما به اشتراک بگذارید.»

این اقدام موقتی چندان دور از انتظار نبود. چراکه این نوع درآمد بخش اصلی استراتژی شرکت EA و سایر ناشران بزرگ این صنعت شده و چنین اقداماتی، یکی از مهم‌ترین عوامل برای درآمد و نتایج مثبت مالی دراز مدت محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 − دو =