اخبار بازی

پرده برداری دیوید کیج از علاقه مایکروسافت به Heavy Rain و رد کردن آن…

پرده برداری دیوید کیج از علاقه مایکروسافت به Heavy Rain و رد کردن آن... 1

عنوان خارق العاده Heavy Rain می توانسته از ابتدا یک عنوان انحصاری در دست مایکروسافت بوده باشد، این پرده برداری را امروز دیوید کیج، بنیان گذار شرکت Quantic Dream و سازنده بازی مذکور در نشست BAFTA (آکادمی هنرهای تلویزیونی و سینمایی بریتانیا) انجام داد.
با توجه به صحبت های وی، مایکروسافت واقعا عنوان فارنهایت(یکی از عناوین قدیمی شرکت Quantic Dream) را دوست داشت و به این دلیل دوست داشت که با وی پروژه مشترکی داشته باشد. هرچند مایکروسافت از پلان اصلی بازی که شامل “ربودن یک کودک” بود بیم و ترس داشت و آنها نمی خواستند که با خریدن این عنوان رسوایی و تهمتی در آینده برایشان پیش بیاید!
با این وجود، آقای کیج به گذشته و این خاطرات نگاه بد و نقدگرایانه نمی اندازد! او می گوید که مایکروسافت “یک شرکت عظیم است” و اعلام می کند که دلیل افتادن مالکیت پروژه Heavy Rain به دست سونی، تفاوت این شرکت و مایکروسافت در دیدگاهی که برای استفاده از این عنوان داشتند خلاصه می شود.
البته همانطور که می دانیم در نهایت این عنوان یک بازی انحصاری مخصوص کنسول پلی استیشن 3 شد. در ادامه آقای کیج گفت که ما توانستیم به سونی بفهمانیم که عنوان Heavy Rain می تواند کمی عاطفی باشد ولی نباید موارد اخلاقی و مبتذل در آن گنجانده شود!
در نهایت این دو شرکت بزرگ توانستند یکدیگر را درک کنند و اینگونه بود که Heavy Rain بوجود آمد!

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 13 =