اخبار بازی

پرندگان دو میلیارد دانلودی در Angry Birds

پرندگان دو میلیارد دانلودی در Angry Birds 1

Rovio اعلام کرد Angry Birds از چهار سال پیش، زمانی که برای بار اول در بازار بازی های کژوال قرار گرفت تا به حال بیش از 2 میلیارد بار دانلود شده است! این آمار مستقیما از طرف مدیر ارشد بازاریابی Rovio آقای Peter Vesterbacka در صحبتی که با وبسایت Mobile Entertainment داشته است، می آید. او در این مصاحبه گفت:

“اگر به Rovio و تمام کاری هایی که در این چهار سال انجام داده است بنگریم، می بینیم که Angry Birds توانسته بیش از 2 میلیارد نسخه در سر تا سر جهان داشته باشد.”

“آمار و ارقام مرتبط به دانلود چیز زیادی در مورد تعامل گیمر ها با بازی نمیگه ولی هنوز 200 میلیون نفر هر ماه به بازی Angry Birds می پردازند، یعنی به اندازه مخاطبان توییتر.”

البته به شوخی هم گفت که:

“نیم میلیارد نصب برای Candy Crush شروع خوبی است.”

این موفقیت برای Vesterbacka بسیار بیشتر از حد انتظار بوده است.

“من فکر می کردم که خیلی خوش خیال بودم وقتی در سال 2010 گفتم که ما به فروش 100 میلیون دلاری خواهیم رسید و این مهم بود که آن زمان مردم فکر می کردند که من دیوونه شدم.”

“با Angry Birds، ما سریع ترین برند در حال رشد را ساختیم. از 10 آمریکایی نه نفر و 93 درصد از از جمعیت چین با این نام آشنا هستند.”

“ما Angry Birds رو برای 100 روز نساخته ایم بلکه آن را برای 100 سال ساخته ایم. نسخه iPhone بازی در سال 2009 عرض شد و الان 45 درصد از کاسبی ما از فروش محصولات فیزیکی است.”

“شروع از یک بازی کوچک و رسیدن به یک برند و فرانچایز بزرگ. دوستان ما در Disney هنوز کمی از ما جلوترن ولی مسیر ماهم خوب به جلو می رود. البته ما هنوز هم اول راه هستیم.”

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =