اخبار بازی

پروژه جدید Playground Games با تمرکز روی Xbox One X ساخته خواهد شد

پروژه جدید Playground Games با تمرکز روی Xbox One X ساخته خواهد شد

وی جی مگ: استودیوی Playground Games بر اساس گزارش‌های ارائه شده در حال ساخت پروژه جدید خود است. در مصاحبه جدید این استودیو با Digital Foundry در مورد Forza Horizon 3 آنها در مورد پلتفرم لید پروژه آینده خود صحبت کردند.

همه می‌‌دانند که Playground Games کار بسیار خوبی در ساخت سری Forza Horizon انجام داده است اما آنها پروژه جدید خود را به صورت رسمی معرفی نکردند. بسیاری از منابع معتقد هستند که این استودیو ساخت نسخه جدید سری Fable را بر عهده گرفته است. به گزارش وی جی مگ، سران این استودیو در مصاحبه با Digital Foundry اعلام کردند:« قطعا ما کار روی پروژه معرفی نشده خود آغاز کردیم و پلتفرم لید برای ساخت برای این اثر Xbox One X خواهد بود که برای ما بسیار عالی است.»

در ادامه گفته شد:« اول از همه ساخت بازی برای این کنسول قدرتمند عالی خواهد بود. این کنسول حافظه بسیار بیشتر از آنچه ما قبلا در اختیار داشتیم، دارد. همچنین ساخت بازی برای Xbox One X ساده و سریع‌تر خواهد بود.» البته به نظر می‌رسد که ساخت بازی بر اساس Xbox One X به این معنی نیست که این اثر برای PC و Xbox One عرضه نخواهد شد بلکه با کاهش برخی از ویژگی‌های گرافیکی برای هر دو پلتفرم منتشر می‌شود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − چهار =