اخبار بازی

پروژه جدید Remedy ادامه Alan Wake نیست

پروژه جدید Remedy ادامه Alan Wake نیست

چندی قبل استودیوی Remedy که چند سالی است روند نزولی را پیش گرفته است اعلام کرد که دیگر خبری از ساخت بازی انحصاری برای آنها نیست و بازی جدید آنها که با نام P7 شناخته می‌شود، برای تمام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

در مصاحبه جدید سم لیک با یوروگیمر او اعلام کرد که P7 در واقع Alan Wake 2 نیست. لیک اشاره کرد که این دوست دارد Alan Wake 2 را بسازد اما این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد. او در ادامه گفت:« ما در حال ساخت Alan Wake 2 نیستیم. حق نشر و ساخت Alan Wake برای ما است. من ارزش خاص درونی در Alan Wake حس می‌کنم و دوست دارم که باز هم روی این بازی کار کنم اما همه چیز فقط علاقه نیست و باید به قسمت کسب و کار و قسمت تجاری نیز نگاهی کرد. فاکتور‌های زیادی برای اینکه ساخت Alan Wake 2 امکان پذیر باشد، مورد نیاز است.»

لیک در ادامه صحبت‌هایش گفت:« پس برای ما Alan Wake بسیار ارزشمند است. اگر زمانی ما تصمیم به ساخت نسخه دوم بگیریم، ساخت این بازی باید با شرایط ما باشد. Alan Wake 2 باید یک بازی ایده‌آل باشد تا صرفا یک ادامه معمولی. فعلا این اتفاق برای ما رخ نداده است تا بتوانیم ادامه‌ای برای Alan Wake بسازیم.»

منبع

برچسب‌هاalan wake 2 p7 pc PS4 Remedy xbox one
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − دو =