اخبار بازی

پروژه جدید Spearhead Games با نام Omensight معرفی شد

وی جی مگ: در حالی که هر روز مرز بین ژانرهای مختلف در دنیای بازی در حال محو شدن است، استودیوی مستقل Spearhead در حال مطرح کردن سبکی به نام Narrative Puzzle و یا بازی داستان محور معمایی است.

برای انجام این کار آنها پروژه جدید خود به اسم Omensight را به صورت رسمی معرفی کردند. به گزارش وی جی مگ،‌ این اثر از طراحی هنری مشابه با Pyre استفاده می‌کند. گیمر در این بازی نقش Harbringer را بر عهده می‌گیرد که قصد دارد سرنوشت سرزمین جنگ زده Urralia را تغییر دهد. او قدرت تغییر گذشته را در اختیار دارد. گیمر می‌تواند شخصیت‌های تاثیرگذار در گذشته را ملاقات کرده با آنها دوست شده و یا آنها را نابود کند و در نهایت روی تاریخ این دنیای خیالی تاثیرگذار باشد.

در حالی که شاید به نظر برسد گیم‌پلی این بازی همانند آثار Telltale باشد اما Spearhead تایید کرد که مبارزات در بازی حضور دارند. صداگذاران این بازی قبلا در پروژه‌های موفقی مثل Zelda Breath of the Wild و We Happy Few حضور داشتند. همچنین در نوشتن داستان از نویسنده ارشد داستان Fallout New Vegas کمک گرفته شده است. در حال حاضر Omensight برای عرضه به صورت انحصاری برای PC در سال 2018 معرفی شده است.

منبع

برچسب‌هاomensight pc Spearhead steam
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + چهار =