اخبار بازی

پروژه خرید Ubisoft از سوی Vivendi متوقف شد

پروژه خرید Ubisoft از سوی Vivendi متوقف شد

وی جی مگ: در چند سال اخیر شرکت Ubisoft همواره زیر سایه Vivendi و اقدامات آن برای تصاحب خود قرار داشته است. Ubisoft بیشترین تلاش خود را به کار گرفت تا در میدان نبرد بازی را به حریف خود نبازد. البته بسیاری نیز متعقد بودند این مشکل با زمان رفع خواهد شد. حال به نظر می‌رسد پروژه خرید Ubisoft از سوی Vivendi متوقف شده است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Ubisoft امروز اعلام کرد که با Vivendi به توافق رسیده است و طی آن Vivendi باید تمامی سهام 30 میلیونی خود را از Ubisoft آزاد کند. این قرارداد شامل دو سرمایه‌گذاری طولانی مدت جدید است. سرمایه‌گذاری بخش Ontario Teachers’ Public Equities و شرکت چینی Tencent. هم‌چنین بخشی دیگر شامل بازخرید سهامی توسط Ubisoft می‌شود. مالکیت بخشی از سهام توسط برادران Guillemot و عرضه اولیه سهام توسط موسسه های سرمایه گذاری نیز از دیگر موارد آن هستند.

به نظر می‌رسد همکاری با شرکت Tencent به صورت یک قرارداد طولانی مدت بوده و مزایای قابل توجهی را برای Ubisoft به همراه دارد. این شرکت بازی‌های خود را برای بازار چین بومی‌سازی کرده و به صورت گسترده‌تر از قبل در بازار چین عرضه خواهد کرد.

منبع: Gamingbolt.com

برچسب‌هاtencent UbiSoft vivendi
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − چهار =