اخبار بازی

پشتیبانی از Lego Dimensions متوقف شد

پشتیبانی از Lego Dimensions متوقف شد

بعد از دو سال تلاش و استفاده از 30 شخصیت مختلف از سری‌های کارتونی، تلویزیونی و فیلم سینمایی شرکت Warner Bros. اعلام کرد که پشتیبانی از Lego Dimensions به صورت کامل متوقف شد.

آنها در اعلامیه‌ای که به همین منظور منتشر شده بود گفتند:« شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment، TT Games و The Lego Group از پشتیبانی تمام هواداران از Lego Dimension تشکر می‌کنند. بعد از در نظر گرفتن تمام جوانب کار ما تهیه و تولید بسته‌های الحاقی جدید برای این بازی را متوقف کردیم. ما هنوز به پشتیبانی و ارائه خدمات سرور‌های بازی ادامه می‌دهیم. در حال حاضر بسته‌های الحاقی موجود قابل خرید و استفاده هستند.»

در حالی که این تصمیم بسیار ناراحت کننده بود اما نمی‌توان گفت که این حرکت کاملا غیر قابل پیش‌بینی بوده است. این بازی دو سال پیش با یک برنامه سه ساله ساخته و عرضه شد. این بازی در زمان عرضه چندان محبوب نبود اما توانست هواداران خاص خود را جذب کند. به نظر می‌رسید که بازی بتواند فرآیند عمر سه ساله خود را به صورت کامل طی کند اما از ابتدای امسال، کنسل شدن ساخت محتویات بیشتر این بازی به گوش می‌رسید. این کار نیز صرفا به خاطر فروش کم بوده است. البته TT Games به پشتیبانی از سرور های بازی ادامه می‌دهد اما می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک سرور‌های بازی نیز به صورت کامل تعطیل شوند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 14 =