اخبار بازی

پشتیبانی از Mod به Xbox One اضافه می‌شود

پشتیبانی از Mod به Xbox One اضافه می‌شود

وی جی مگ: یکی از مزیت‌هایی که PC گیمرها نسبت به کنسول گیمرها دارند قابلیت استفاده از Modهای مختلف است که به آن‌ها اجازه می‌دهد شیوه‌ای را که قرار است یک بازی تجربه شود به صورت کامل تغییر دهند. حال به نظر می‌رسد به‌زودی پشتیبانی از Mod به Xbox One اضافه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، براساس مدارک به دست آمده توسط وبسایت Windows Central، سرویس Xbox Community Content به زودی پشتیبانی از Mod را برای کنسول Xbox One معرفی می‌کند. این سرویس به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قسمت‌هایی از بازی‌هایشان را که قابلیت Mod روی اعمال می‌شود را مشخص کنند. هم‌چنین میزان استفاده از محتویات را متعادل کرده و امکان پولی بودن یا رایگان بودن آن را تعیین نمایند. پیش از این عناوینی چون Fallout 4 و Skyrim Special Edition روی کنسول Xbox One از Mod پشتیبانی می‌کردند اما قابلیت جدید این امکان را فراهم می‌کند تا سازندگان خود این ویژگی را در بازی خود پیاده‌سازی نمایند. چنان‌چه مدارک مذکور صحت داشته باشند به‌زودی شاهد پشتیبانی بازی‌های بیشتری از Mod روی کنسول Xbox One خواهیم بود.

براساس این مدارک سرویس Xbox Community Content در تابستان در دسترس قرار می‌گیرد. این مدارک در ابتدای سال جاری به دست آمده و مدعی شده که نسخه‌ای بتا از آن تا ماه مارچ برای سازندگان ارسال شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + نه =