اخبار بازی

پنجشنبه قسمت جدید بازی Hitman رسما معرفی می‌شود

پنجشنبه قسمت جدید بازی Hitman معرفی می‌شود

وی جی مگ: پنجشنبه منتظر قسمت جدید بازی Hitman باشید. با فرا رسیدن نمایشگاه E3 2018 تعدادی فراوانی از عناوین مختلف رونمایی شده و دنیای گیم را لبریز از سورپرایز‌های مختلف خواهند کرد. اما به نظر می‌رسد WB Games قصد ندارد تا شروع مراسم نام‌برده صبر کند.

به گزارش وی جی مگ، این ناشر امروز پستی را در توییتر منتشر کرد بدین شرح که قرار است در تاریخ 7 ژوئن از بازی جدیدی رونمایی کند. هم‌چنین ویدئویی نیز ضمیمه این پست بود که در آن اتومبیل‌های مسابقات فرمول یک نمایش داده می‌شد که برای شروع مسابقه حاضر می‌شوند. در ابتدا فرض بر این بود که قرار است بازی ریسینگ جدیدی معرفی شود اما سپس تعدادی از افراد به احتمال بازگشت فصل دوم Hitman اشاره کردند که در این ویدئو نیز سرنخ‌های در این خصوص داده شده.

اگرچه در ابتدا تمامی حدس و گمان‌ها معطوف یک بازی ریسینگ شد اما هرگز چهره راننده در این ویدئو تیزر نشان داده نمی‌شود. همه ما می‌دانیم این شخص می‌تواند مامور 47 باشد که قصد دارد تحت پوشش یک راننده فرمول یک به از پای در آوردن هدف بعدی خود اقدام کند. زیرا تنها شخصی که می‌تواند یک تصادف اتومبیل را غیر عمد نشان دهد کسی جز مامور 47 نیست. دومین دلیل نیز فونت استفاده شده در این ویدئو تیزر است که فونت استفاده شده برای عبارت “72 ساعت” آن بسیار شبیه فونت فصل اول بازی Hitman است.

پنجشنبه قسمت جدید بازی Hitman رسما معرفی می‌شود 1

لازم به ذکر است که پس از جدایی IO Interactive از Square Enix، شرکت WB Games حقوق مربوط به فرنچایز Hitman را به دست آورده و علاوه‌بر انشتار نسخه definitive از فصل اول عنوان مذکور، اشاراتی نیز به بازگشت و ساخت قسمت جدید بازی Hitman داشته است.

به‌روزرسانی خبر: لوگو بازی با نام Hitman 2 لو رفت.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 16 =