اخبار بازی

پورت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای Nintendo Switch یک نفره انجام شده

پورت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای Nintendo Switch یک نفره انجام شده

وی جی مگ: کمتر از 10 روز تاع انتشار بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای Nintendo Switch و دیگر پلتفرم‌ها باقی مانده و باید دید که بازسازی سه قسمت ابتدایی مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot روی پلتفرم‌هایی به جز PS4 چه عملکردی را از خود به نمایش در می‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، مسئله‌ای که شاید ساخت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای Nintendo Switch را در جایگاهی جداگانه از دیگر پلتفرم‌ها قرار دهد این است که به نظر می‌آید به ساده‌ترین شکل ممکن انجام شده. به تازگی گزارشی درباره نحوه توسعه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای Nintendo Switch منتشر شده که نشان می‌دهد اصل کار پورت برای پلتفرم نینتندو را یک نفر انجام داده. زمانی که بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای PS4 منتشر شده یکی از برنامه‌نویس‌های استودیو Vicarious Visions تصمیم به انتقال مرحله اول بازی به Nintendo Switch گرفته و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده.

همین مسئله باعث شده که Activision متوجه شود که کار ساختی را برای پورت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای Nintendo Switch پیش رو ندارد و انجام این کار را در برنامه اصلی توسعه قرار داده. در همین راستا باید توضیح دهیم که سازندگان بازی به تازگی از یک مرحله جدید در E3 2018 رونمایی کردند که قرار است در نسخه‌های جدید بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز حضور داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + بیست =