اخبار بازی

پکتر: Crackdown 3 می‌توان به افزایش فروش Xbox One کمک کند

وی جی مگ: در شرایطی که مایکروسافت از دید عناوین انحصاری وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد شرایط به شکلی رقم خورده که حالا Crackdown 3 تبدیل به مهم‌ترین بازی انحصاری آنها در سال 2018 شده. مسئله‌ای که مایکل پکتر اعتقاد دارد نهایتا می‌توان به افزایش فروش Xbox One کمک کند.

به گزارش وی جی مگ، این تحلیل‌گر کهنه کار صنعت بازی در مصاحبه با Gamingbolt توضیح داده که مجموعه Crackdown توانایی زیادی دارد و Crackdown 3 نیز بازی خوبی است که می‌توان به افزایش فروش Xbox One کمک کند. پکتر اعتقاد دارد که هرچند Crackdown 3 نمی‌تواند تمامی مخاطب‌ها را هدف قرار دهد اما در کنار State of Decay 2 تنها بازی‌های مایکروسافت هستند که توانایی افزایش فروش Xbox One را در اختیار دارند.

مسئله‌ای که در این میان اهمیت پیدا می‌کند، وضعیت ساخت Crackdown 3 است. چند سالی است که قسمت سوم مجموعه Crackdown در دست ساخت است و اکنون استودیوهای مختلفی روی آن کار می‌کنند تا بالاخره برای انتشار در سال جاری میلادی آماده شود. بازی که بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند به دلیل شرایط تولید نامناسب در نهایت نمی‌تواند موفقیت آنچنانی را به خصوص در زمینه کیفیت از آن خود کند. با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا مایکروسافت در E3 2018 بازی انحصاری دیگری را برای عرضه در سال 2018 معرفی می‌کند یا طرفداران Xbox One‌ باید همچنان منتظر Crackdown 3 باشند تا در مقابل انحصاری‌های قدرتمند سونی قرار گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 10 =