اخبار بازی

پکتر: Gears of War 5 و Halo 6 باید پیش از اتمام نسل عرضه شوند

پکتر: Gears of War 5 و Halo 6 باید پیش از اتمام نسل عرضه شوند

وی جی مگ: ساخت دو بازی Gears of War 5 و Halo 6 پیش از این مورد تایید قرار گرفته و حتی اگر امسال از آن‌ها رونمایی نشود نیز با این حال این دو بازی در حال ساخت و توسعه هستند. اما باید دید این عناوین چه زمانی منتشر می‌شوند. آیا شرکت مایکروسافت آن‌ها را به عنوان آخرین ذخایر برای جان دادن به لاین‌آپ عناوین انحصاری کنسول خود استفاه می‌کند یا عرضه این دو بازی به صورت کامل برای نسل بعدی کنسول XBOX ذخیره خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، به گفته آنالیزر صنعت ویدئوگیم آقای مایکل پکتر، هر دو عنوان Gears of War 5 و Halo 6 باید پیش از اتمام نسل و انتشار XBOX بعدی، برای XBOX ONE عرضه شوند. «به نظر من XBOX TWO یا هر چیزی که شرکت مایکروسافت می‌خواهد روی اسم کنسول بعدی خود بگذارد رویدادی متلق به سال 2020 خواهد بود. بنابراین من بسیار متعجب خواهم شد اگر تا آن زمان نسخه‌های جدید Halo و Gears وارد بازار این نسل نشوند.» پکتر در یک مصاحبه اختصاصی با GamingBolt ادامه داد «اگر قرار باشد شرط ببندم و حدس بزنم، به نظر من قسمت جدید Halo در سال جاری و نسخه بعدی Gears of War در سال آینده منتشر خواهد شد. شرکت مایکروسافت در چند وقت اخیر در این مورد بسیاری ساکت و بی‌صدا عمل کرده اما من فکر می‌کنم تا دو سال آینده هر دو بازی عرضه شوند.»

«درصورتیکه من در مورد تاریخ عرضه کنسول نسل بعدی مایکروسافت اشتباه کرده باشم بنابراین می‌توان حدس زد یکی از این دو بازی لانچ تایتل این کنسول در هنگام عرضه باشد. البته فکر می‌کنم این بازی انحصاری نباشد و هم برای کنسول نسل جدید و هم برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه بشود. درست به مانند Breath of the Wild که شرکت نینتندو آن را هم برای WiiU و هم برای Switch منتشر کرد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + نه =