اخبار بازی

پیاده‌روی از ابتدا تا انتهای نقشه Far Cry 5 در کمتر از یک ساعت

وی جی مگ: آخرین ساخته Ubisoft از مجموعه Far Cry این روز‌ها حداقل از دید فروش شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و در روزهایی که فعلا خبری از بازی بزرگ نیست توانسته نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. حالا اما سوالی که برای مخاطب‌ها پیش آمده این است که برای پیاده‌روی از ابتدا تا انتهای نقشه Far Cry 5 چه‌قدر زمان نیاز است. سوالی که یکی از کاربرهای یوتیوب به آن پاسخ داده.

به گزارش وی جی مگ، Far Cry 5 در منطقه‌ای تحت عنوان Hope Country در ایلات مونتانا آمریکا دنبال می‌شود و به تازگی یک گیمر از ابتدای تا انتهای نقشه آن را طی 54 دقیقه با پای پیاده پشت سر گذاشته. جالب است بدانید که برای پیاده‌روی از ابتدا تا انتهای مونتانای واقعی نیاز به زمانی معادل 216 ساعت است.

در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند نقشه Far Cry 5 به نسبت دیگر بازی‌های این مجموعه وسعت بسیار بیشتری داشته باشد اما آمار نشان می‌دهد که آخرین قسمت از Far Cry بهبودی اندک در این زمینه را تجربه کرده. اگر Far Cry Blood Dragon به عنوان یک بسته قابل دانلود را همراه با قسمت اول مجموعه که ساخت Crytek‌ بود را کنار بگذاریم با چنین ارقامی روبرو می‌شویم:

  • 48 دقیقه برای Far Cry 2
  • 49 دقیقه برای Far Cry 3
  • 48 دقیقه برای Far Cry 4
  • 42 دقیقه برای Far Cry Primal

با توجه به آمار موجود می‌توان نتیجه گرفت که Far Cry 5 از دید وسعت نقشه با بزرگ‌ترین بازی تاریخ که No Man’s Sky است (12 ساعت) فاصله بسیاری دارد. این بازی حتی با بزرگ‌ترین نقشه طراحی شده از Ubisoft که متعلق به Ghost Recon Wildlands است (5 ساعت و 10 دقیقه) نیز فاصله بسیاری دارد.

منبع: یوتیوب

برچسب‌هاFar Cry far cry 5 pc PS4 UbiSoft xbox one
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + یک =