اخبار بازی

پیدا شدن اولین نسخه از Starcraft بعد از بیست سال

یکی از کاربران وب‌سایت ردیت توانسته دیسکی که مربوط به کد منبع بازی Starcraft را پیدا کند و آن را به بلیزارد بازگرداند. البته بلیزارد نیز برای تشکر از این فرد هدیه‌ای برای او در نظر گرفته است.

بر اساس گزارش Kotaku این فرد دیسک Gold بازی را که با نام Starcraft Gold Master Source Code بوده در بسته‌ای مربوط به بلیزارد از یکی از حراجی‌های Ebay خریداری کند. او تصویر مربوط به این دیسک و تجربه خودش را در وب‌سایت ردیت به اشتراک گذاشت و برخی از کاربران از او خواستند که فایل‌های مربوط به این بازی را برای همه آپلود کند اما او تصمیم دیگری در ذهن داشت.

این کاربر از رفتار عجیب دیگران نسبت به این دیسک خبر داد و گفت بسیاری به خاطر اینکه او این دیسک را در اختیار دارد به او توهین کردند. برخی دیگر نیز برای خرید به او پیشنهاد پول دادند و برخی دیگر نیز تهدید کردند که به بلیزارد گزارش خواهند داد. بلیزارد بعد از پی بردن به این قضیه به صورت رسمی از این فرد درخواست کردند که دیسک را به این شرکت بازگرداند. این کاربر نیز بعد از مشورت با مراجع قانون تصمیم گرفت تا دیسک را به بلیزارد پس بدهد.

بعد از اینکار بلیزارد نیز هدیه‌ای برای این فرد در نظر گرفت. آنها یک نسخه رایگان از Overwatch همراه با 250 دلار پول در اکانت Battle.net برای این کاربر در نظر گرفتند. همچنین بلیزارد بلیطی رایگان برای حضور در نمایشگاه امسال Blizzcon به این فرد هدیه دادند. بلیزارد در تماس با Kotaku تمام این اطلاعات را تایید کرد و اعلام کردند که باید به خاطر اینکار از فرد مورد نظر تشکر کرد.

پیدا شدن اولین نسخه از Starcraft بعد از بیست سال 1

منبع

برچسب‌هاBlizzard Editors Pick pc starcraft
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =