اخبار بازی

پیشرفت در ساخت بازی جدید استودیو Rocksteady

بازی جدید استودیو Rocksteady

وی جی مگ: بعد از E3 2018 که خبری از بازی جدید Rocksteady نشد همه نا امید شدند. به هر حال طرفداران با این نا امیدی کنار آمدند به ویژه بعد از اینکه آنها اعلام کردند بازی جدیدی در دست ساخت دارند ولی برای معرفی آماده نیست. با توجه به صحبت‌های Jamie Walker کارگردان این استودیو حداقل می‌توان امیدوار بود که این بازی درحال ساخت است و با پیشرفت همراه است. همچنین عکسی از مهمانی خود در توییتر منتشر کردند که در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی جدید استودیو Rocksteady

به گزارش وی جی مگ، این رفتار Walker می‌تواند به خاطریک سری اتفاقات خوب باشد. شاید این استودیو توانسته کارمندان جدیدی استخدام کند که به تازگی پستی مربوط به یک فرصت شغلی ارسال کرده بود. شاید هم به خاطر بازی جدیدشان جشن میگیرند. اگر شایعه‌های قبلی درست باشند، این تیم در حال ساخت بازی Superman است.

در این شایعه‌ها گفته شده که نام بازی Superman World’s Finest است و به احتمال زیاد در Arkhamverse جریان دارد. رفتار فروشندگان نیز به گونه‌ای است که به این شایعه‌ها صحت می‌بخشد.

این مهمانی برای هر چه که باشد استودیوی Rocksteady علاقه‌ای به گفتن دلیل آن و نام بازی بعدی خود ندارد. حداقل می‌توان امیداور بود که با این جشن روحیه تیم خوب است و می‌توانند بازی خوبی بسازند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − سه =