اخبار بازی

پیشرفت گیمر در بتا بازی Fallout 76 به نسخه اصلی منتقل می‌شود

پیشرفت گیمر در بتا بازی Fallout 76 به نسخه اصلی منتقل می‌شود

وی جی مگ: بتا بازی Fallout 76 قرار است در ماه اکتبر در دسترس قرار بگیرد. بر همین اساس شرکت سازنده این اثر یعنی Bethesda اطلاعات و مواردی که می‌توان از بتا بازی انتظار داشت را مورد تایید قرار داده است. در همین راستا تجربه کامل بازی در بتا آن فراهم بوده و پیشرفت گیمر و فایل‌های ذخیره او در بتا بازی Fallout 76 می‌تواند به نسخه اصلی منتقل شود.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Bethesda در این باره توضیح می‌دهد «برنامه ما برای تست بتا بدین گونه است که بازی به صورت کامل در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و تمامی پیشرفت‌های حاصل شده قابل انتقال به نسخه اصلی و نهایی هنگام عرضه خواهد بود. امیدواریم در تست بتا عنوان مذکور به ما ملحق شوید. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند جز شرکت‌کنندگان واجد شرایط برای تجربه بتا Fallout 76 خواهد بود.»

چنان‌چه بازی را از خرده‌فروشی‌های مشخص شده پیش‌خرید کنید می‌توانید در بتا بازی Fallout 76 که در پاییز برگزار می‌شود شرکت نمایید. چنان‌چه به صورت دیجیتالی اقدام به پیش‌خرید نمایید دسترسی به بتا به صورت خودکار برای شما مهیا شده و اگر نسخه فیزیکی بازی را از خرده‌فروشی‌های مشخصی پیش‌خرید کنید کد دسترسی به بخش تست بتا عنوان نام‌برده در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این تست بتا پیش از هر پلتفرم دیگری ابتدا روی کنسول XBOX ONE انتشار می‌یابد. نکته قابل توجه بدین شرح است در میان لیست خرده‌فروشی‌هایی که که در صفحه رسمی بازی برای پیش‌خرید به آن‌ها اشاره شده هیچ اثری از Steam دیده نشده و فروشگاه بزرگ Valve هنوز صفحه مربوط به عنوان Fallout 76 را ایجاد نکرده است. به نظر می‌رسد بازی حداقل در ابتدا در انحصار لانچر اختصاصی Bethesda خواهد بود.

عنوان Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر 2018 (23 آبان 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 3 =