اخبار بازی

پیشنهاد برای دریافت مالیات بر درآمد از بازی خشن در آمریکا

پیشنهاد برای دریافت مالیات بر درآمد از بازی خشن در آمریکا

وی جی مگ: مدت بسیار کوتاهی بعد از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که بازی‌های ویدوئی خشن باعث تیر‌اندازی و قتل عام می‌شوند، یکی از نمایندگان Rhode Island پیشنهادی برای دریافت مالیت بر درآمد از بازی‌های خشن ارائه کرد. در این پیشنهاد، درخواست شده از بازی‌هایی که با درجه سنی M وارد بازار می‌شوند مالیات بر درآمد جداگانه اخذ شود.

به گزارش وی جی مگ، در صورت تصویب این مبلغ دریافت شده برای ارائه سرویس‌های بهداشت روانی در مدارس هزینه خواهد شد. Robert Nardolillo، نماینده جمهوری‌خواهد این پیشنهاد را ارائه کرده است او همچنین خواستار این است تا مالیات بازی‌هایی که با درجه سنی M عرضه می‌شوند را 10 درصد افزایش دهد. او در صحبت‌های جدید خو مدعی شد که با توجه به شواهد موجود انجام بازی‌های خشن توسط افراد کم سن و سال باعث می‌شود که آنها رفتاری پرخاشگرانه داشته باشند. این رفتار‌ها در افرادی که بازی‌های ویدیوئی را تجربه نمی‌کنند پایین‌تر است. البته Nardolillo برای اثبات حرف خود منبع دقیقی را ارائه نکرد. او مدعی شد که این پیشنهاد می‌تواند تامین کننده بودجه مورد نیاز برای ارائه سرویس‌های بهداشت روان بهتر در مدارس باشد که در نهایت باعث کاهش خشونت خواهد شد.

نکته جالب این است که تحقیقات سرویس‌های امنیتی آمریکا نشانگر این است که کمتر از 20 از افرادی که دلیل اصلی تیر‌اندازی در مدارس بودند، بازی‌های ویدیوئی را تجربه کردند و این تحقیقات رسما ثابت کرده که هیچ ارتباطی بین بازی‌های ویدیوئی خشن و تیراندازی به این شکل وجود ندارد.

پیشنهاد برای دریافت مالیات بر درآمد از بازی خشن در آمریکا

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 13 =

  • یعنی نشد یک خبر خوب از این بشر بیاد. خب برید نظارت‌هاتون رو خرید و فروش بازی‌ها بیشتر کنید، چرا مالیات رو افزایش می‌دید؟؟؟
    همینجوری تعداد بازی‌های خشن روز به روز کمتر میشه، مالیاتش رو هم اضافه کنید که دیگه کلا همه بیخیال ساخت بازی‌های خشن بشن.

    ادمین: “لطفا فحش ننویسید. این بار ادیت شد. سری بعدی تایید نمیشه”