اخبار بازی

پیشی گرفتن درآمد PlayStation در سال 2018 نسبت به کل دوران PS2

پیشی گرفتن درآمد PlayStation در سال 2018 نسبت به کل دوران PS2

وی جی مگ: سال مالی 2018 برای کمپانی سونی و واحد مخصوص بازی آن یعنی PlayStation بسیار عالی بوده و هر دو مورد نام برده در زمینه درآمد زایی رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده‌اند. به طوری که آمار به اشتراک گذاشته شده بیان می‌دارد درآمد PlayStation در سال 2018 از مجموع دوران کنسول PS2 بیشتر بوده است.

به گزارش وی جی مگ، از مجموع سود 8 میلیارد دلاری سونی در سال مالی جاری، 2.81 میلیارد دلار آن به بخش PlayStation اختصاص داشته است و این موضوع سبب شده تا مجموع درآمدزایی کمپانی در سال 2018 به 21 میلیارد دلار دست پیدا کند. امری که موجب شده در بازه زمانی سال مالی جاری، برای اولین در طول تاریخ درآمد سونی از 20 میلیارد دلار عبور کند.

براساس اطلاعات بیان شده دو عامل بازی و PSN نقش مهمی در ثبت رکورد جدید ایفا کرده است. نکته قابل ملاحظه‌تر زمانی است که متوجه می‌شویم درآمد PlayStation در سال مالی جاری از کل دوران PS2 پیشی گرفته است که موفق‌ترین و بیشترین فروش در میان تمامی کنسول‌ها را داشته است. کنسول نسل ششمی سونی در مجموع دوران خود توانسته بود سود 2.22 میلیارد دلاری را نصیب سونی کند که واضح است این میزان از سود 2.81 میلیارد دلاری بخش بازی کمتر به شمار می‌رود. منظور کلی این مقایسه به میزان پولی اشاره دارد که سونی هم‌اکنون از PSN و بازار دیجیتال به دست می‌آورد.

برچسب‌هاPlayStation PlayStation 4 ps2 PS4 sony
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 19 =